2017-04-22 23:26:54Ethan~

22/4/2017


雖然台灣旅行佢就未能參與,而近年飯局亦都比較少出席o既佢~?!
其實我本身間中都會同佢聚一聚,所以今晚就同左屈姐出去晚飯~!!

我地兩個先後都病左一排,佢就病到宜家都仲未完全好返晒啦~!!
所以我地就決定o係屯門簡單食晚飯就算,主要至在都係見一見~!!

今晚主要話題都係講下生活事宜,因為我地兩個屋企都有同一問題~?!
其實都唔止我地兩個o架喇,事關身邊好多朋友都有講過呢樣野嚕~?!
畢竟屋企老人家退他之後性格都會大變,從而就引起各種唔同問題~!!

大家就交流下又呻下呢d生活事之後,佢就提到佢已經搵到新工啦~!!
至於及後時間o既家族活動方面,今晚都有同佢談及到稍後有咩計劃~!?
始終本年度之內都希望有一個齊人o既聚會,所以之後都應該會蓿手搞~!?

講完自己工作同埋生活事宜之後,佢都有問及我關於阿Fred早前o既事~?!
而我亦都有同佢講到自己o既睇法,而佢亦都深明我都唔會受到太大影響~!!

至於o係我地食完晚飯之後,佢就突然話好想食返轉雪糕而走左去買啦~!!
及後就去埋Vcity行左陣街兼陪佢買左幾件衫,最後就去車廠附近行左個圈~!!
雖然我地見面時間都唔靠好長,但都總算將要傾o既野已經傾左一轉啦~!!