2017-03-13 18:51:57Ethan~

12/3/2017


原本今日就應該要出去同班親戚聚會,但我最終就梗係冇出到去啦~!!
事因今轉全部年輕人都唔在場,如果我真係出到去咪只係得個悶字~?!

而且我下午又要去剪頭髮,所以之後就行程就決定o黎個改變喇~!!
由於Fred今日下午於旺角有個握手會,而我原先就未決定係咪會去~?!
不過契氏佢地就有叫我到場支持下,所以我見行程計劃變左咪去下囉~!!

幸好我今日就遲左到場而唔使上台,事因呢守又話要搵男仔上台玩遊戲喎~?!
我本身對呢d咁突出o既事宜一向都唔感興趣,之前都係因為俾人擺上枱~!!
加上最近我又更加覺得自己再理性左添,所以我估自己都未必會玩得耐囉~?!

就住有關呢方面問題,早前都已經同阿仔傾左兩轉同埋睇下佢有咩意見~?!
現階段我都未至於會即時離場,不過原本班底o既人已經走完一個又一個~?!

至於今日除左出席左有關活動之外,圈中仲有人o係附近日子到生日呀~!!
所以我地完左活動之後都有繼續吹水,兼且仲有為當中成員做個簡單慶祝~!!