2017-02-01 10:45:26Ethan~

1/2/2017


今日繼續有賀年活動外,出而今日主角就係屈妹同我去左愉景灣喇~!!
事因我地之前都夾左話想去d靜少少o既地方,始終市區都經常出去~!?

我地約左11:30am會合左先,及後就一齊行去搭車入去目的地啦~!!
呢日時間都傾左唔少話題,尤其係關於身邊o既人同埋心情事事啦~!!

由於我地兩個都係早上食左少少野,所以去到就話先食返個M記先~!?
畢竟之後都係要不斷咁行路,所以醫左個肚先都係應該係要做o既事~!?

之後我地就周圍去行下睇下先,當然搵地方影相留念亦係程點之一啦~!!
畢竟呢到環境又唔錯又有景點位,加上情人節將至亦有唔少特別裝飾添~!!

我地今次談及到唔少關於我地各自o既事宜,同時亦分享下彼此o既睇法~!!
完左上半日輕鬆遊之後,佢就話想出去旺角到行返轉兼去搵公仔o黎買嚕~!!
完晒所有要做要買o既事情之後,最後一站當然就係去食返個晚飯就返屋企~!!

經過今日輕輕鬆鬆咁去詳談每個話題,從中其實都係可以搵到唔少方向~!!
對於感情方面o既我就係處於開放態度,或者係因為我已經習慣左宜家呢種生活~!!
至於佢就梗係希望盡快搵到個人陪下自己,不過我地都期望今年生活開心就夠~!!