2016-12-27 09:58:18Ethan~

27/12/2016


聖誕節假期即將完結,而今日負責陪我過o既人就梗係阿仔啦~!!
事因我之前離開左香港幾日,而佢呢幾日當然都有唔少其他人約啦~!!

每年傳統我地都係會一齊過咁D大節日,而年底o既聖誕節當然係重點~!!
月頭時間雖然已經見過一次,但係今日o既意義當然就同月初唔同啦~!!
因為今日係為左開開心心去玩下,同時間亦係佢本年最後一次同我見面~!!

約左3:00pm去到元朗會合左先,及後我地竟然都有為對方準備禮物喎~?!
我就特意為左佢準備左同來年度有關o既野,事因佢出年將有一系列計劃嚕~!!
趁住呢個時間做定安排都係好事,至少我地到時唔使太急住要去搵同準備~!!

至於今日行程方面盲由阿仔負責,而我盲變左做配合o既一個就可以喇~!!
是次行程主要分做兩個場次,而首站就係先出去旺角朗豪坊到睇聖誕野~!!
因為呢到今年用左LEGO去做主題,加上阿仔自己本身都比較喜歡LEGO呢~!!

出得o黎慶祝節日當然都有影相留念,至於完左睇燈飾之後都有周圍行下啦~!!
同時間o係去程同埋行程中,都有就住近日家族成員發生o既事而去傾過下嚕~!!
加上明年度部份已落實左o既家族事宜都有提及,不過今年就真係出得比較慢喇~!!

至於完左首站旺角行程之後,我地就轉戰去沙田到食晚飯兼睇另一場燈飾啦~!!
畢竟今次係我地本年度最後一聚,所以我都知道佢更深明埋尾埋得好o既道理~!!

雖然行程之中佢盲並冇任何收穫,但中途佢就陪左我去買左兩件新衫褲啦~!!
或者佢真係超級了解啦,所以全個行程之中我倆根本就係好明白大家想點囉~!!