2016-11-13 10:18:58Ethan~

13/11/2016


今日係本月另一場活動,事因日前係阿Ming生日所以就約埋聚下啦~!!
當然我地近期都有每月一聚呀,事關可以俾大家講下近況同吹下水嘛~!!

而今日大家又約返出去旺角晚飯,其實都係為左就返大家做中間點~!!
畢竟近日大家都為左工作問題而講過下,而我個問題就梗係最嚴重啦~?!
所以我又已經開始搵工啦,始終我覺得呢到o既環境唔太適合我繼續做~!?

至於今日聚會重點就係幫阿Ming慶生,所以大家心情都係幾愉快啦~!!
加上我地又夾緊短期活動同長線旅行,所以今次都幾多野要去傾一傾呀~!!

下個月就已經話夾返日去長洲玩,而且我地又開始夾緊出年一月個期啦~?!
事因我地都想講緊北上搵野食兼唱K呀,但現階段盲仲未落實到邊日住嚕~?!

至於旅行方面都有繼續咁傾緊,但係講到要夾期假方面就係最大難題喇~?!
所以未來日子都仲係要先夾好日期,不過地方方面大家都已經有好多方向嚕~!!

而有關於我o既感情事方面,今次會面大家都話想知道一下兼幫我分析下~!? 
既然係咁我咪有同大家講講最近o既事,同埋佢地都有就唔同情況同我傾下~!!

由於今日聚會時間唔算太長,所以我地就特意揀左最尾時間先同主角切蛋糕~!!
最後我地都係去左公園到食兼吹多陣水,之後都因為時間差唔多而要正式散喇~!!