2016-10-15 20:20:01Ethan~

15/10/2016


早前大家曾經約左一次飯局,但因為當中唔少成員先後抱恙而改期~!!
直到約到今日下午出去旺角食tea聚一聚,但最終阿Wing都因為病而缺席~!!

最終就只有我、阿Ming同阿沈照去,而地點方面早前都已經搵好左啦~!!
今日約左2:55PM出到旺角會合,但最後佢地兩個就先後咁因事而遲到~!!

是次會面都係簡簡單單咁講下工作上o既事,事因我地三個都轉換左環境~!!
所以呢次大家都有講下最近工作情況,同埋亦有講下最近生活上o既事宜~!!

其實早前我地都開始計劃外遊,而今轉會面都有講到關於明年旅行一事~?!
事因我地都有講過關於長線及短線旅行,或者我地都想趁機一齊外出玩下~?!
關於明年度旅行o既事宜就仲係商討階段,加上今日都未齊人可以一齊傾~!!

至於短線旅行方面同樣計劃中,不過旅遊劃未能落實之前都有講下本地遊啦~?!
事關我地呢轉都講緊秋天天氣涼涼地,可以夾返d日子一齊去離島到行下~!!
大家都係抱住個可以輕鬆放假o既心態去玩,同時又可以俾個機會大家聚一聚~!!