2016-10-15 09:43:22Ethan~

14/10/2016


上星期就同左阿仔出去造西裝,而今晚就約左世俊同去造喎~!!
由於兩個後生仔之後都要出席場合,所以趁宜家咪要造定先囉~!!
今日世俊就係放假,所以佢就於尋晚約定左我會今日一齊出去~!!
而佢就先做晒自己野之後,到差唔多夠鐘就o黎我公司等我收工走~!!
大約5:45pm於屯門醫院會合左之後,我地就決定搭西鐵出去啦~!!
事因宜家收工時間出尖沙咀都幾多人呀,所以我地咪揀搭西鐵快D嚕~!!
出到去第一時間就係同佢去目的地,之後都係由我陪佢一齊造好全身~!!
畢竟揀衫同埋揀款都真係需要時間o既,所以我同佢都揀左一輪先決定~!!
全身o既感覺都全部搞掂晒之後,我地都差唔多時間要去食晚飯喇~!!
而今日主要都全講下最近生活事宜,同埋都係有講到旅行計劃一事啦~!!
事關我同佢加埋司欣計劃於明年出行,但至今都仲係傾緊時間o既問題~!?
關於呢方面我同世俊都夾得七七八八o架喇,同時我地都有講下其他玩意~?!
雖然今年再有大型聚會機會甚微,加上來年度o既計劃亦將會開始商討啦~!!
所以我地今次會面都有提及到有關問題,期望明年多個計劃佢都會出現~!!
加上佢宜家份新工時間上同我地協調都有困難,所以先要更早有共識去做囉~!!
至於關於轉會問題方面,佢今晚都繼續有分享到自己o既感覺同想法啦~!!
再者佢亦都有講到關於感情事既野,而我地都有就住各個問題去傾下囉~!!
上星期就同左阿仔出去造西裝,而今晚就約左世俊同去造喎~!!
由於兩個後生仔之後都要出席場合,所以趁宜家咪要造定先囉~!!

今日世俊就係放假,所以佢就於尋晚約定左我會今日一齊出去~!!
而佢就先做晒自己野之後,到差唔多夠鐘就o黎我公司等我收工走~!!

大約5:45pm於屯門醫院會合左之後,我地就決定搭西鐵出去啦~!!
事因宜家收工時間出尖沙咀都幾多人呀,所以我地咪揀搭西鐵快D嚕~!!

出到去第一時間就係同佢去目的地,之後都係由我陪佢一齊造好全身~!!
畢竟揀衫同埋揀款都真係需要時間o既,所以我同佢都揀左一輪先決定~!!
全身o既感覺都全部搞掂晒之後,我地都差唔多時間要去食晚飯喇~!!

而今日主要都全講下最近生活事宜,同埋都係有講到旅行計劃一事啦~!!
事關我同佢加埋司欣計劃於明年出行,但至今都仲係傾緊時間o既問題~!?
關於呢方面我同世俊都夾得七七八八o架喇,同時我地都有講下其他玩意~?!

雖然今年再有大型聚會機會甚微,加上來年度o既計劃亦將會開始商討啦~!!
所以我地今次會面都有提及到有關問題,期望明年多個計劃佢都會出現~!!
加上佢宜家份新工時間上同我地協調都有困難,所以先要更早有共識去做囉~!!

至於關於轉會問題方面,佢今晚都繼續有分享到自己o既感覺同想法啦~!!
再者佢亦都有講到關於感情事既野,而我地都有就住各個問題去傾下囉~!!