2016-09-24 18:46:33Ethan~

24/9/2016

今日已經個本月尾最後一個周末,而我又好耐都冇出席過歌迷會活動喇~!!
所以就趁住今日有時間咪出現下同大家見見面,而且我又要出去訂埋車呢~!!
出到銅鑼灣就快快手咁訂左車先,及後就過去今日活動場地到同大家見面~?!
由於阿Ming今日o係到做工作人員,所以我同佢交談時間變相都多左啦~!!
之後我就去返搵契氏家族啦,不過今日琪琪就比較忙而少左同我傾到計啦~!!
但係完左活動反而就有返互動喇,事因我今日o既出現又令我多左個意外驚喜~!?
大家見到我當然都係比較驚訝啦,事因早前多個活動都撞正我有事而未能參加~!!
而下月尾時間就係歌迷會年度聚會活動,所以就變左今日埋尾時所提及o既重點~!!
正正就係因為今日有活動而蒲下頭,點知今轉又俾人提左上去同Fred一齊玩遊戲~!!
雖然我已經唔係第一次上台玩遊戲,但係我始終都唔習慣面對咁多人去上台玩遊戲囉~?!
畢竟我都係比較喜歡做幕後o既野,加上我自己都知道自己咁樣係會好易緊張同出事~!!
之前已經試過一次搞到自己好麻煩,畢竟身訪人見到呢d報導都實會左問右問囉~!!
雖然我今次已經比上一次冇咁緊張o架喇,加上我又開始適應左同Fred企埋一齊啦~!!
闣令我意外o既係當佢今日見到我有份上台玩遊戲之時,竟然會主動叫我個名同我打招呼~!!
而o係成個玩遊戲o既過程當中又同我好互動,唔知點解突然間就變左一種朋友關係感覺咁~?!
最後我呢邊一組玩遊戲勝出左之後,佢仲要應主持人要求餵我地食蛋糕同俾獎品我地啦~!?
原本一個不以為然o既時間諗住出現下活動,點知最後就變左多左一次好難忘既經歷囉~!!