2016-08-20 11:00:23Ethan~

20/8/2016


阿仔下個月就生日,所以今晚就會係佢生日前最後一轉見面~!!
當然今次會面地點亦都已經唔再係市中心,而係轉左去黃金海岸啦~!!

事因我地今晚將會有唔少野要商量,所以都唔想揀過太多人o既地方~!!
至於我下午就出左去拎車兼剪頭髮先,之後先返去兆康站會合個仔~!!

率先講講o既當然係家族上面o既事宜,畢竟我每次都會同佢更新一下~!!
再者就梗係要同佢講多次下個月o既事,因為係佢生日飯局當日安排~!!
由於早前已經夾好晒所有流程o既關係,所以今次只係再提醒佢一次就得~!!

之後我地就開始講返堆好正經o既話題,而呢部份就將會係用得比較多時間~!!
由於我已經將左去新部門返工呀,所以我都有將發生o既經歷同佢講下啦~!!
可能係因為仲未適應到份新工o既關係,所以呢排壓力唔兼且又訓得唔好囉~!?

而佢就梗係有更重要o既野要同我商量啦,因為佢懷疑佢爸爸出面有外遇~!!
所以佢咪趁住今晚會面同我詳談,而且想問下我有咩方法可以去解決囉~!?
我地一路就住唔同層面o既問題一齊諗方法,同時亦俾左唔同o既意見佢諗下~?!

由於現階段都只係可以話有合理表面證供,但o係手o既實際證據就始終唔夠~!?
所以我就同佢一一分析個部署同行動,或者等佢先去解決左眼前可做o既事先囉~!!

每當自己要面對呢d問題o既時候都總係會覺得煩亂,而佢當然亦都唔例外啦~!!
所以我地最後都只可以鼓勵對方去面對唔同挑戰,事因大家都各自有問題要解決~?!
但佢就表示左雖然之後係生日月份,但宜家都因為呢件事而搞到自己冇晒心情嚕~!!