2016-08-07 14:55:19Ethan~

7/8/2016


尋日表哥就預早話今日下午會入o黎元朗,事因佢係要o黎做野嘛~!!
所以佢就特登約左我一起去一轉,主要都係一起食個lunch吹下水~!!

約左12:00pm去到新元朗中心,我就因為早左到而去搵定位先啦~!!
畢竟都就快係lunch time時間喎,最終我搵到位就叫佢自己過o黎~!!

及後佢就話我知最近新界多新樓盤推出,所以佢咪要周圍去做野囉~!!
同埋我地今轉都有講下置業呢方面o既事,始終我地都認為有間屋係好~?!
但由於現階段香港樓價仍然係高企,所以要做到買樓呢個計劃都唔係易~?!

如果我真係想買樓就梗係會買返屯門區,而佢就表示想搬返去港島西區~!!
今轉大家除左講到買樓一事之外,我地都有講到關於旅行計劃o既事啦~?!
稍後時間佢又可能飛本年度第三次,而我就因為冇假關係而唔能夠去啦~!!

加上我之後又轉去返新工喇,而佢就以為我o黎緊會放返個短假先返工囉~?!
如果我有假可以放下先返工都好,無奈完左呢邊之後就要隨即去返新工喇~!!
雖則今年都或者未有機會一同再出外旅行,但我地都有講下有咩地方想去嚕~?!