2016-06-26 12:37:58Ethan~

26/6/2016


大家夾左一段時間之後,終於都決定左今晚再次有另一個聚會啦~!!
不過今次就有三位朋友缺席,當中包括左Phoebe、Jacky同君怡~!!
佢地盲分別因為家中有要事同埋身體不適,而缺席今次唱K活動啦~!!

約左6:30PM去到元朗CEO Neway,大家今次都比較準時就到齊~!!
不過可能因為大家太耐冇出去唱K,所以見到D歌單都令大家話陌生~!?

至於今次就有我、司欣、子瑜、阿仔同埋世俊,大家都算係唱得之人~!!
因為早前決定名單o既時候,都已經諗好晒會叫邊班人一齊參與架啦~?!

今晚可以話係唱得好開心好盡興,畢竟今次唔算多人而唔使等太耐啦~!!
加上今次大家都真係玩到好癲好投入,仲要歌單主要都係揀快歌唱添嚕~?!

圍埋當然都會講下最近生活事,而我亦有同各位講講近日家族上o既野~!!
一路玩又一路影下相留念啦,同時今晚亦係首場佢地為我慶生o既活動呀~!!

而有關於上一次大型聚會之後o既事,我地大家都有提返當中部份問題啦~?!
畢竟今年仲可能會有其他聚會陸續出現,所以大家表現成點都會有直接影響~?!

直至唱完晒歌o既最後部份時間,子瑜就因為身體覺得太累而先行離開啦~!!
至於我地四個就繼續留低傾左一排計,事因司欣今次都想同我地講下佢o既野~?!
事因早前Eddie早前就同佢出現左感情問題,而今日亦我到當事人親口證實~!!

所以就住有關方面大家都傾左一輪,同時咪當係俾時間佢呻下自己不快啦~!!
唔經唔覺一傾都傾到好夜,事後我地就決定一齊搭的士返去各自屋企啦~!!
而世俊亦繼續好似以往活動完場咁,包尾行程中就送埋我返屋企兼傾多陣~!?

由於近年我生日都開始少玩大搞,所以今年佢地好多人都仲問緊呢個問題~!!
但早前我都已經回應左佢地,今年我o既生日飯局將會繼續以打散形式進行~!!
而佢地當然亦已經陸續同我約左日期啦,而未正式夾好o既就稍後會再通知我~!!