2016-06-05 11:28:55Ethan~

5/6/2016


今日係Phoebe進修課程最後一日考試,而我日前又見得成份新工喎~!!
所以今早就有whatsapp對方傾下計,而佢又突然話下午要去一去深水埗~!?

佢就主動問我有冇興趣出去陪佢行下,又諗住大家一齊食個lunch啦~!!
及後我先知道原來Jacky又會出去會合佢,所以最終方案又有少少改動啦~!!

佢地都係為左賀我轉到新工而約我出去,加上我地都真係一段時間冇見啦~!!
自上次大型聆會之後都係以講電話為主,而且大家原先都有意想約下嚕~!?

約左1:00PM左右出去旺角會合,而Jacky未到之前咪先去附近到行陣啦~?!
首轉主打都係講下佢今早考慮o既事宜,之後咪轉為講下我搵工件事囉~!!

今日都傾左唔少最近o既事宜同身邊人o既野,加上月尾又會再一次有活動~?!
所以我地現階段都要再夾夾個細節點樣處理,事因呢守活動後盲到我生日嘛~!!

佢地最初都有諗過不如又大搞一個聚會幫我慶生,同時又可以俾大家再次圍埋~?!
事關月尾個唱K活動唔係叫齊晒所有人,所以就住呢方面都需要再傾一傾啦~!!

食完個lunch之後咪一齊行過去目的地,事因Phoebe要搵手工料幫佢公司整野~!!
所以我就負責陪佢周圍去搵下料兼傾下計,而Jacky就話佢想去黃金商場到買野~!!
各自修行左一段時間之後就見到天色唔妥,最後我地先揀左去西九龍中心到避下先~!!

我地o係到咪逗留左一段時間食下又玩下,最後我地就決定起行返屯門到晚飯~!!
今轉除左講下生活野之後,關於本年度原定個旅行計劃就暫定延至明年再實行嚕~!!
至於兩日一夜個短線旅行方面亦開始傾緊,暫時我地期望可於下本年就可以成事啦~!!