2016-05-29 18:38:15Ethan~

29/5/2016


今日個約其實都講左一段時間,事因我地都想搞完大型聚會先安排假日~!!
而今日就約左屈妹一同放假出行,畢竟我地都好耐冇試過一同出走下~!!

由於今日天氣唔錯o既關係,所以我地就打算出去赤柱到行返一轉啦~?!
至於下半場活動原定就出尖沙咀晚飯,不過佢家中有事咪要中途折返嚕~?!

約左11:30am一齊食左個lunch先,而呢段時間主打都係交代下近況啦~!!
及後就正式搭車出發去目的地啦,到達目的地之後咪繼續邊行邊傾下計啦~!!

今日都傾左好多關於關係上面o既野,當然我地都會談及到身邊o既朋友啦~!!
由於近日都有唔少人想重返家族,所以佢地最近都陸續出現o係唔同活動~!!
但係講到底都始終係要睇當事人表現,就住呢一部份我地當然都有講過下啦~!!

至於近年度家族上o既轉變亦有談及,冇咩新人可以成功出牌呢個係事實~?!
但我地亦都睇到現役o既舊人表現亦唔見得特別好,加上當中亦存在唔少風波~?!

而講到關於感情或關係上方面o既事宜,我地都有唔同o既意見去綜合埋去講下~!?
事關近年度身邊唔少人都開始拍拖或到左適婚年齡,所以我地都有講下呢樣野~?!

今次行程當中o既佢當然就有唔少收穫喇,至於我自己就冇咩特別野想買啦~?!
原先諗住行完呢到之後就轉戰九龍,不過佢就因為突發消息而要令下半場取消~?!
所以我地就唯有重新夾過一個新期再一齊外出,而是日活動亦o係呢到正式完結~!!