2016-04-17 10:31:01Ethan~

17/4/2016


今日係特別加開o既一場,事因下星期就將會有一個大型聚會喇~!!
所以阿仔早前就特登約左今日,因為咁做可以方便我地私下傾到計~!! 

約左3:30pm先出市中心會合,首先我地要解決左買蛋糕件事啦~!!
由於下星期個聚會需要o既關係,所以我就叫左阿仔去預備定先嚕~!!

及後我地就搭車出去西九龍海傍,因為我地今轉想揀D輕鬆o既地方~?!
會面首段時間先由我講下最近生活問題,因伙我呢期都好多野谷埋谷埋~!!
及後我就開始將下周個聚會詳情講一次,事關私下其實都出現過唔少問題~!?

將每個人都出現o既問題,加上我地都已經預左會出現o既問題傾左一轉~!!
畢竟今次個聚會都比較特別呀,而且今次每個人都會有唔同o既部份要處理~?!
所以當中過程需要去協調o既野亦都較多,而我今次亦有將呢埋問題同佢講下~!!

抵達目的地之後當然就係欣賞下個景,同時我地都回望左好多曾經去過o既地方~?!
於過去o既日子裡面都曾經一同踏足過唔少地,同時間亦為我地留低好多回憶~!!
而o係呢個時間就由佢講下佢o既近況,畢竟我地面對面去傾始終都係全面D嚕~!!

由於今日天氣情況都唔算係太穩定,所以我地都勉強叫做見到下個夕陽啦~!!
之後我地都係時候搵餐廳食個晚飯喇,呢個時間當然亦會談及下未來計劃啦~!!

談及到關係日後o既日子,佢就表示已經計劃於2018年求婚及於2019年結婚嚕~!!
其實佢早前都已經有相關o既計劃啦,所以我都係時候同佢做埋呢兩個o既事~?!
由於今年o既佢主打都係以停工為前提,所以好多教學上o既野都只係輕輕帶過~?!

講到曾經好多既回憶之時,下半年度其實我地都有一定o既計劃需要去完成~?!
至於大型活動計劃方面就始終要睇下星期個活動,畢竟呢轉活動都係個契機啦~!!
我當然希望今次個活動可以順利完成,始終日後仲可唔可以有其他活動都好睇呢次~?!

而o係最後回程之時,我地就提及到我同佢o既關係可以咁好其實都係有原因啦~?!
首先我地大家o既諗法同價值觀都好似,再者我地o既關係係由我地咩都冇變到宜家~!! 
識於微時維繫至今全因大家要有心,而且我地都認同只要雙方本質唔變都可以繼續行~!!
至於其他身邊人o既特質同埋佢地o既能力方面,今次就成為我地埋尾o既重點話題囉~!!
 
忘了嗎

小伙子穿過鬧市霎眼已不見 

歸家中寫滿快樂日誌 
細聽天台訴說 候鳥搬遷的故事 
懷念那 無眠夜晚細說的舊時 

今天起不再夢見拆卸那商店 
球場雨季後結疤掩蓋了光線 
遺留伏線 卻變遷 青春偏偏膚淺 
能重頭回味 童年如碰見 無辦法上演 

忘了嗎 高高低低早飄進生活亂流 
忘了嗎 跌跌碰碰感觸已片刻難收 
重回想這時候 回憶中再懷舊 
能留低親愛片段 世代永不白頭 
從日誌中望透 

街中的衰老脈膊 蓋過了聲線 
浮城厭棄舊記憶 空氣也抖顫 
情懷逆轉 尚太短 怎麼慨嘆仍然心酸 
愉快的 信仰能折斷 麻木已愈行愈遠 

忘了嗎 高高低低早飄進生活亂流 
忘了嗎 跌跌碰碰感觸已片刻難收 
重回想這時候 成長中早倦透 
回程的歲月裡 留駐與復原 一切氣候 

懷緬嗎 騙騙哄哄當天已不願逗留 
懷緬嗎 進退失據今天已無用藉口 
曾留守與承受 回憶中再懷舊 
從來假使這尾段 結局太短路程亦遠 總要走 

忘了嗎 高高低低早飄進生活亂流 
忘了嗎 跌跌碰碰感觸已片刻難收 
重回想這時候 成長中早倦透 
回程的歲月裡 能一切照舊 溫暖過傷口 

懷緬嗎 這片刻小子不再輕皺眉頭 
懷緬嗎 大理想背後仿似藏著永久 
曾留守與承受 回憶中再懷舊 
陳年的光線背後 笑著雨中漫遊 
來日看昨天星宿