2016-04-08 18:53:15Ethan~

8/4/2016


之前一段時間都少左同朋友聚下,今個月就排返比較滿o既期喇~!!
至於今晚第一個會面o既人,盲係早前返左泰國玩o既Phoebe喇~!! 

我地都各自忙左一段時間,所以之前都減少左一齊玩o既時間呀~!!
今晚佢約我晚飯主要都係想俾手信我啦,之後我地都有講下近況先啦~!!
事因最近都有活動要準備搞喇,而且我地兩個都涉及當中唔少野要處理~!! 

由於月尾時間我地會有聚會,而現階段又發現中間有唔少問題要搞~?!
所以我地一直都有私下坎夾好多野,當然佢就唔知自己全主角之一啦~!!
因為我今次特登搵子瑜幫手做搞手嘛,加上要準備o既野都已經埋緊尾~?!

今次約左7:45pm去市中心會合,及後我地就行左陣街兼吹下水先啦~!!
及後佢就話想過返去新墟到食野喎,咁我地咪邊行去目的地邊傾住計嚕~!!

大家都交換左唔少近期o既資訊啦,尤其係身邊o既朋友最近o既事宜啦~!!
不過佢就明言話對司欣早前撻Q一事仍存不滿,所以o黎緊都唔預佢一齊玩~?!
至於今期將有大型聚會於月尾舉行,所以我地今次都有就住呢次聚會傾過~!!

實施一連串o既行動就係唔想班人臨時放飛機,所以是次手段上都比較強硬~?!
一直搞左咁多次活動之中,呢次整個過程都可以話係比較嚴肅o既一次呀~!!
希望佢地真心識珍惜呢d仲可以聚會o既機會啦,畢竟今次都係難得o既一次~!!