2016-03-25 11:12:37Ethan~

25/3/2016


今日係長假期開始o既第一日,而今晚我地約埋班阿沈慶祝生日~!!
至於是次活動搞手其實就係阿Ming,因為佢早前就約左我同阿Wing~!!

地點方面都係日前先決定去旺角,而今次我地就揀左間樓上cafe試下~!!
共實個地方雖然係細細間咋,但係個環境同埋整體o既野都算係幾好~!!

約左7:30pm出去到旺角會合,點知最終又係好多人都玩遲到啦~!!
而最準時o既又係我同埋阿沈兩個,所以我地就約好一齊上去餐廳~!!
至於阿Wing都係繼續玩神秘古怪,不過我地都開始唔多點理會佢喇~?!

大家走埋當然都係先講下近況啦,加上今次阿Wing算係多左野講呀~!!
我地都係講下工作同埋生活野為主,當然搞下笑講下爛gag都係唔少得~!!
同時我地今次都有就時事同埋娛樂新聞兩大話題,去傾下最近o既香港事~!!

完左呢場飯局之後,我地就一齊o係附近地方到行左陣兼吹吹風先啦~!!
事關頭先大家都飲左杯酒想吹一吹風,最終我地今次就齊齊上火車站搭車~!!