2016-02-07 19:36:58Ethan~

7/2/2016


今晚係農曆新年o既年廿九,所以我地都原先計劃大家聚一聚~!!
至於我同Phoebe及Jacky就約左出o黎,事因我地真係要聚下喇~!!

畢竟三月份計劃左會一齊去旅行,所以想趁今晚有機會就夾埋D野啦~!!
至於司欣原本都會出席今晚個聚會,點知佢最終又因為訓著左而甩底呀~!!

約左9:00pm出去市中心會合,因為原定係打算食住甜品一齊傾野啦~!!
咁我地就先趁呢個時間講下最近生活事,之後就真係轉為講下旅行計劃喇~!!

由於我地都已經一段時間冇聚過,所以今晚都真係有好多野可以講下啦~!!
當然除左提到自己野之外,身邊唔同o既朋友今轉都有提及到兼講下啦~!!
但正正因為司欣甩左底o既關係。所以Jacky現階段就決定暫時飛起佢喎~?!

完左晚飯之後就一齊去左屯門花市行一陣,但因為呢到實在係太多人太迫喇~!!
所以Phoebe買左個氣球之後就散水,而我就上左佢地屋企到吹水兼抽利是~!!
佢地話係我先有特別版抽大利是咋,最終我都抽到其中兩封最大及次大o既~!!

及後我地就再次夾夾去旅行o既事,因為我地都係時間傾下旅行目的地喇~!!
現階段都可以話有晒初步共識,但最終就仲有睇Phoebe同司欣點樣協調返~?!
始終佢今晚甩底一事的確引起大家不滿,畢竟大家都已經冇晒期可以再夾出o黎~!!