2016-02-01 13:29:23Ethan~

31/1/2016


月中同阿Ming佢地去左tea之後,早前就因為Fred活動再見到Kris啦~!!
所以我當日就膽粗粗咁約埋佢一齊晚飯,事因阿沈佢地一早都已經想咁~!!

而今晚就約左出旺角到一齊晚飯,不過我地兩個男仔都竟然抱病在身喎~!!
至於女子組方面繼續係佢地三位啦,一行五個人當然就乜都會講下啦~!!

好耐之前都已經同阿沈佢地傾過應該訪問下Kris,所以今晚就係機會啦~!!
雖則之前大家都叫已經冠左面,不過好正式咁一齊坐低傾下計就係第一次~!!

今晚大家都玩得笑得好盡興o架,事因我地五個走埋竟然出現唔少抽水場面~!!
至於重點o既男女主角就梗係一直受訪,而且仲係好考佢地o既臨場發揮添~?!

大家初次正式見面就梗係先講工作,之後咪轉下講下興趣同埋生活o既野囉~!!
可能我地大家都已經定左性喇,所以我地傾o既野都係比較成熟少少o既話題~!!
大家o既話題雖然有抽水位,但就唔會聽到D好細路仔o既感覺同埋處理方法~!!

而一向最少出聲o既阿Wing,今晚都竟然大家一致認為佢比以往多左野講呀~!!
不過我同Kris就覺得佢應該係有男仔朋友在場,所以先會多返少少野講囉~!!