2015-11-15 12:12:40Ethan~

15/11/2015


十一月最後一次同阿仔會面,而今轉當然就係安排左少少野做下啦~!!
事因我早前話想去睇〝十月初五的月光〞,所以佢今日下午就陪左我去~!!

約左2:30pm出去新墟到會合,及後佢就陪我去左D野飲同埋野食先~!!
因為我由尋晚就昏睡到今日先醒,所以晏晝做左少少自己野就要出去喇~!!

今日主打活動當然就係睇戲啦,而睇完戲之後先係今日呢轉會面o既另一重點~!!
原定好多野都計劃左下個月先同佢傾,既然佢今日都提到關於部份計劃咪傾埋~!!

接近年尾時間當然就預告下明年計劃,同時我亦開始著手去做明年o既計劃喇~!!
部份關於自己o既野已經暫定好左,而關於同阿仔夾o既部份趁今次就傾埋晒~?!

其實早前都已經提過明年大概情況,而佢都聲言今年的確係佢幾難捱o既一年~!!
經歷左呢十一個月時間,我就更加明白佢內心裡面究竟有咩諗法同埋驚D咩~?!

佢希望我唔好因為最近o既事而唔開心,同時佢都知道Fred已經開始唔多見效~!!
我明白佢一直都希望我搵到令自己快樂o既寄託,所以佢都同我談及到有關問題~!!

至於關於佢自己o既事方面,近幾次會面我都有透過唔少身邊o既事例去同佢傾~?!
同時我都希望透過呢一切經歷令佢搵到方向,而大家個方向暫時都可謂係相同嚕~!!
當人越大就變得包袱越多啦,而佢都深明呢合道路兼且揚言明年冇信心繼續係冠軍~!!

就住唔同問題亦都已經同佢分析過,而我地仍然都仲覺得對方係最了解自己o既人~!!
隨住明年計劃出台之後就肯定會再有更大變數,而佢都覺得自己係時候要停一停喇~!! 
呢十二年時間o既佢都係一直咁衝同埋努力,所以我同佢都同時覺得係時候要改變~!?

而關於佢對自己o既角色、身份等問題,今轉都有講到其實佢對自己期望都好高啦~!!
正正就係因為呢一切事宜同埋經歷,佢就變得對自己冇晒信心同埋好怕令身邊人失望~!!
談到關於期望與被期望呢個話題之時,我亦都道出左自己呢年睇到佢o既狀態係點~?!
點樣可以將呢堆問題去解決就只能靠佢自己,而身邊o既我地可以做o既就只有引導~!!

祝君好

聽 你不斷呼叫我
劃破 寧靜我的心下墮
在難過 講不出愛沒結果
口和唇 緊緊閉鎖

哭 也一話都不說
害怕 連累你一生日月
憾無缺 只差跟你曾遇過
給過你 太多波折 

寧願沒擁抱共你可到老
任由你來去自如在我心底仍愛慕
如若踫到他比我好
只望停在遠處祝君安好
雖不可親口細訴 

說 太多話我想說
但我 還是要啞口道別
任由我 天空海闊流著血
只要你 白似冰雪 

寧願沒擁抱共你可到老
任由你來去自如在我心底仍愛慕
如若踫到他比我好
只望停在遠處祝君安好
雖不可親口細訴 

寧願沒擁抱共你能夠終老
任由你來去自如在我心底仍愛慕
如若踫到他比我好
只望停在遠處祝君安好
多麼想親口細訴