2015-09-29 13:42:48Ethan~

28/9/2015


我地圍內仲會出席唔同活動或聚會o既人,近年已經開始買少見少啦~!!
除左係好多人都為生活而忙碌之外,當然關係上出現左變化亦係因素之一~!!

而我地早前就搞左個camp玩過啦,而呢次經歷當然都係一個好好o既回憶~!!
但係我地能夠衝出香港去其他地方玩,識左咁多年又講左咁多年又真係未試過~?!

一直以o黎都有唔少計劃出去玩,但大家都總會因為唔同因素而令其計劃告吹~!!
而我同阿仔早年都曾經出走過澳門幫我慶生,今次同樣地四個人一齊出走澳門玩~!!
至於是次同行去玩o既人方面,就已經轉左做Phoebe、Jacky同埋司欣三個喇~!!

呢次的確係我地首次一同離港,而呢次計劃其實都係好突然同埋冇計劃過o架~?! 
事因早前大家都希望中秋搵D活動玩下,而早前大家都諗住一齊去離港行下啦~!!
始終要離開香港就相對比較本地行離,點人日前要決定去邊之時就走出呢個方案~!?

既然大家傾左咁耐都冇任何異議,咁樣我地就正式夾埋呢日行程同埋時間o既安排~!!
決定左今早8:15am去到港澳碼頭會合,所以我地都需要於6:00am就準備起行~!!

出到去會合埋之後就先食返個早餐,起初大家都梗係好開心同埋好期待今次行程~!!
上到船之後都仲傾左一陣先各自休息一下,畢竟今日o既行程都算係比較迫緊嘛~!!
一日之內來回就梗係要把握時間去多D地方,而我地四個的確都全行到邊就食到邊~!!

起初我地就一個景點都冇計劃要去,點知到達左目的地之後先見地有野想去睇睇~!!
我地一路行就一路飲飲食食之外,當然唔少得o既就係咁影返堆相o黎留返個紀念啦~!!
加上我地買個圍埋就咩都玩一餐笑一餐,所以行程當中都唔會有咩悶o既時間呀~!!

除左大三巴、熊貓館同埋Lego展覽係主打目標,其他地方就真係行到邊睇到邊喇~!!
再者我地一行人又搵返唔少兒時回憶,因為我地當中行過某D地方同玩返某D玩意嘛~!!
諗返起以前細個的確係幾簡單開心,同時我地又回憶返好多曾經一齊經歷過o既事宜~!!

回望返大家都已經識左十五至十七年時間,雖則Jacky就唔係同我地一齊讀書長大啦~!!
但我地都絕對認同經歷係會令感情變得深厚,另外我地亦都有講到其他o既朋友啦~?!
當中唔少人o係成長過程中起左唔少變化啦,而呢班曾經o既朋友都令我地有所感慨~!!

玩左一日之後大家當然都有D累啦,所以我地差唔多時間之時都係時候返港啦~!!
幸好早前Jacky已經訂好晒來回程船飛,所以我地只係煩過關時間都已經算好嚕~!!
不過整個時間都有大家一齊傾下笑下,時間先至唔會覺得難捱同埋覺得咁快就要完~?!
 
今次離港活動雖然已告一段落,不過今轉行程中大家都再提到明年度旅行計劃喎~?!
因為大家覺得今次玩完之後就真係唔夠喉,所以隨即都已經有一連串計劃諗好晒喇~!!
回港後一齊去左友愛食瞠煲兼繼續吹水,搞下搞下咁就搞到11:30pm先正式完成活動~!!