2015-09-19 16:22:34Ethan~

19/9/2015


早前去韓國玩左五日返港之後,繼續行程好爆咁繼續要去玩下啦~!!
今年係阿仔出道十二周同年o既時間,所以我又揀左間酒店同佢慶生~!!

早前我地都已經特登去左造衫,就係特意留o係今晚出場賀佢生日啦~!!
畢竟十二年時間的確係一個唔短時間,一路行到宜家中間係經歷左唔少事~!!

我地夾左4:30pm左右先o黎會合我,因為我地兩個都要轉裝出去晚飯嘛~!!
由於阿仔今晚會開車出去,所以佢就車埋套衫o黎俾我o係車到即時換左先~!!
因為我地時間上都唔算預得鬆啦,而且我最後點都要幫阿仔再執一執漏啦~!!

加上我去旅行玩又買左一堆手信俾佢,當然就趁住佢有車就一次俾埋佢啦~!!
至於我地今次就去左紅磡君綽酒店晚飯,事關呢到又係有個海景對住o黎食野~!!

而o係開飯之前當然就係變身啦,加上今晚個場又唔錯就更加要執返靚仔D啦~!!
今次我地兩父子都著得幾型幾靚仔,式者因為呢個原因就引o黎唔少目光注視~!!

另一方面...
今次個仔其實又係試左個第一次啦,因佢今轉都係首次著禮服兼配埋袖口鈕呀~!!
加上佢一直都好鍾意玩下轉換形象同感覺,所以呢次轉塊又係一個成功o既紀錄啦~!!
而佢唯一俾我捉到o既錯處就係著左短襪,咁樣我就梗係要佢去會場前買返對襪換~!! 

至於今晚真係一個回憶集呀,因為我地o係晚飯期間都傾返好多從前o既事宜啦~!!
回憶返佢十二年前出道時o既所有事,又問下佢呢十二年o黎有咩好深o既感受啦~!!
唔經唔覺佢都已經行左一個生肖o既周期,所以今年就特意做返個回憶錄訪問嚕~!!

一唁以o黎當然都有唔少經歷同埋感受,而佢自己就話呢到真係俾佢學到好多野~!!
同時又俾佢試到同埋經歷到好多佢唔會有o既事,呢種種回憶多數都俾到佢開心嚕~!! 
正正就係經過左咁長時間o既累積,所以我地兩仔爺都有好深o既感情、默契同信任~!!

而o係晚飯時間完左之後,我地就轉左個地方返入屯門o既黃金海岸到繼續傾計啦~!!
今日可以話o係我地兩個近年o黎傾得比較深入o既一次,因為今晚真係好開心呀~!!

呢轉我地有傾到好多曾經o既人物,畢竟佢o係呢十二年都遇詔唔少強勁對手啦~!!
加上今年佢的確係遇到比較多難題o既一年,所以佢都坦言有擔心過自己o既定位~!!
至於o係講到對佢o既展望同埋將來o既計劃時,佢都表示佢繼續努力改善同埋進步~!!
 
忘了嗎

小伙子穿過鬧市霎眼已不見 

歸家中寫滿快樂日誌 
細聽天台訴說 候鳥搬遷的故事 
懷念那 無眠夜晚細說的舊時 

今天起不再夢見拆卸那商店 
球場雨季後結疤掩蓋了光線 
遺留伏線 卻變遷 青春偏偏膚淺 
能重頭回味 童年如碰見 無辦法上演 

忘了嗎 高高低低早飄進生活亂流 
忘了嗎 跌跌碰碰感觸已片刻難收 
重回想這時候 回憶中再懷舊 
能留低親愛片段 世代永不白頭 
從日誌中望透 

街中的衰老脈膊 蓋過了聲線 
浮城厭棄舊記憶 空氣也抖顫 
情懷逆轉 尚太短 怎麼慨嘆仍然心酸 
愉快的 信仰能折斷 麻木已愈行愈遠 

忘了嗎 高高低低早飄進生活亂流 
忘了嗎 跌跌碰碰感觸已片刻難收 
重回想這時候 成長中早倦透 
回程的歲月裡 留駐與復原 一切氣候 

懷緬嗎 騙騙哄哄當天已不願逗留 
懷緬嗎 進退失據今天已無用藉口 
曾留守與承受 回憶中再懷舊 
從來假使這尾段 結局太短路程亦遠 總要走 

忘了嗎 高高低低早飄進生活亂流 
忘了嗎 跌跌碰碰感觸已片刻難收 
重回想這時候 成長中早倦透 
回程的歲月裡 能一切照舊 溫暖過傷口 

懷緬嗎 這片刻小子不再輕皺眉頭 
懷緬嗎 大理想背後仿似藏著永久 
曾留守與承受 回憶中再懷舊 
陳年的光線背後 笑著雨中漫遊 
來日看昨天星宿