2015-08-01 10:48:37Ethan~

1/8/2015

年度旅行計劃早前已經開始著手傾,而今日就同左表哥出去旺角一轉~!!
主要就係佢陪我一齊去買新相機,而且佢又同我補祝返我o既生日喎~!!

約左1:00pm出去旺角會合左先,及後就去左食返個韓式lunch啦~!!
中間當然就係講講最近o既事宜,至於重點話題都係擺返o係選行方面啦~!!

由於早前表嫂已經提出左想去韓國,所以我地今次就住呢個方向去傾啦~!!
之前我地都已經傾過想去釜山到玩下啦,所以前排都已經決定左去呢到喇~!!

今轉大家傾下計劃上o既細節先,例如係想去o既景點同埋交通等安排啦~?!
食完野之後當然就係去睇相機啦,畢竟我近年都開始柅換返部好少少o既相機~!!
或者係因為近年自己都喜歡左影下相,而且對上一部機都已經用左超過十年~!?

行左一段時間之後就鎖定目標,之後就梗係周圍去睇下價錢同埋試下d機啦~?!
最終我地都決定買Canon M3啦,而且呢部野的確係我地睇左咁多部中比較好~?!
完晒所有要做o既野就再對部機做初步研究,及後就去附近商場行左陣之後就散~!!