2015-06-13 18:02:15Ethan~

13/6/2015


近期開始著手去傾我地o既旅行計劃,不過最終都因為時間問題而未能落實~?!
正正因為咁就梗係即刻轉計劃搞Camp啦,所以我地咪要見面傾一下安排先囉~!!

今晚有我、司欣、Phoebe同Jacky一齊晚飯,而今晚Jacky就唔知點解心情好靚~!!
其實我地今次呢個飯局係由司欣負責約,而我地亦都真係已經冇圍埋一輪玩下啦~?!
最初司欣就提議去食Schoolfood啦,無奈市中心間分店至今都係仲未開張囉~!?

及後我地就轉左去食Pokkacafe啦,今晚大家圍埋諗野食之時都對自己好好呀~!!
畢竟呢排大家都心情好似唔錯咁,而且我地難得約埋一齊食野又一齊吹水梗開心啦~!!

開波之時就梗係先講下最近生活同埋工作,而大家得出o既結果當然就係好忙啦~!!
我地講完下自己部份之後就轉講下其他人o既事,當然Tracy準備再婚一事亦係話題~!!
至於今晚重點商討就梗係我地個Camp啦,事因我地現階段想7月左右就要成事嘛~!!

由於我地四個已經有初步共識,所以我隨即就開左個group通知各位有關事宜啦~!!
當然是次活動參加人士名單亦於早前講好,今晚只係做埋進一步確定就可以出通知~!!
我地呢班朋友近年的確好難齊到人出活動,所以我地先想趁今次俾大家圍埋玩返轉~!!

始終大家宜家都忙住工作同生活事,加上如果要出Trip呢個陣容就絕對唔可能做到啦~!!
同時今晚亦都有提到朋友間o既相處問題,或者我地都希望身邊o既朋友係可以共患難~?!
時間過左咁耐加上各種情況出現之下,我地先更加明白到點堆朋友係真係可以繼續玩~!!