2015-05-27 13:38:33Ethan~

26/5/2015


其實都可以話同佢地都已經一段時間冇聚埋,至於今晚呢個飯局咪俾大家見一見囉~!!
除左Phoebe會比較常聚埋之外,另外Tracy同埋Private就真係好耐先會見一次面呀~!!

呢轉飯局其實整體感覺都唔算係太差,只係我同Phoebe都會覺得係好官式o既會面咁嚕~!!
以前大家工作上都仲未係好忙o既時候都會間中聚下,直到佢地各自有左自己家庭後就真係少~!!
雖然我同佢地感情的確唔及同常玩o既一班人好,但係今晚講返好多往事同埋近況都開心o既~!!

當中我同Phoebe就梗係知道今晚為咩事聚埋啦,不過Private就似乎仲係傻下傻下咁樣囉~!!
或者佢地兩個俾我同Phoebe都有住同一種感覺,就係咁耐以o黎o既佢地都係冇咩點變過~?!

至於今晚另一件令我感到極出奇o既事情,就係Tracy竟然事先準備左禮物送俾我地幾位喎~?!
我同Phoebe都根本冇諗過有呢個環節,講到底我地都只係諗住大家太耐冇見就搵個機會聚下~!!
直到完左飯局之後當然就有Tracy男友送我地返屋企,至於Private就只好自己搭車返九龍屋企~!!