2015-04-15 13:24:30Ethan~

14/4/2015

早前Phoebe同Jacky就去左日本旅行啦,所以我今日就應約出左去啦~!!
佢地約左我今晚上佢地屋企食飯,諗返起我都已經有段時間冇上過去喇~!?

講返轉頭呢期都已經好少見到Jacky呀,畢竟佢屋企又真係太多事發生啦~!!
至於我今轉過去除左食飯之外,當然就係因為佢地買左手信俾我叫我去拎啦~!!

所以趁今轉就一次過傾下近期堆野,而且我地亦計劃緊月尾搞返個聚會先啦~!!
始終我地一班人都已經好耐冇聚埋過喇,加上Phoebe又係月尾時間生日呢~!!
有見及此咪今晚一次傾晒堆計劃及近期o既事,最終今晚就先出左通知俾大家~!!

我地今轉見面主要都係講下近期生活事,加上呢排佢同我都各自有事要處理啦~!!
而且佢又係時候要諗好稍後時間正式開工啦,咁樣大家會再聚埋機會又會再減少~!!

我同Jacky的確都係有一段時間冇見過,唔知點解今次會面感覺就同以前有唔同喎~?!
聽返Phoebe講返佢地最近o既事,我感覺到佢地之間都有少少問題呢種感覺係冇錯~!!
我亦覺得大家之間好似冇以前咁直接,無奈呢種改變由早前有事發生開始已經係咁~!!

大家都好清楚知道o係好多外在因素o既出現,往往就會影響到彼此之間o既感情囉~?!
而我同Phoebe今守亦都有就住呢個問題去傾,無奈只係大家成長左之後都必須面對~!!