2015-03-29 19:27:46Ethan~

29/3/2015

今日係月尾時間終於都左阿仔出場同我會面,不過今次安排就同原定計劃有唔同左啦~!!
事因佢又玩臨時調動而令原定計劃擱置,就住有關事宜佢自己當然都知道自己又一次出事~!!

起初已經計劃左今日出去行下兼晚飯,不過佢就話因為新抱仔o既問題而要做改動啦~!!
雖然都已經唔係第一次出現咁樣o既情況,所以我最終都選擇左唔爆佢兼正式同佢再傾下~!!

約左3:00pm左右過o黎搵我,及後當然就係先講返晒最近復工後事宜及家族上o既野先~!!
始終由復工開始之後就由好多問題要面對,加上現階段o既我又仲有一大堆問題仲未有定案~!!
同時佢今次就帶埋早前幫我去買o既新衫過o黎俾我嚕,呢個努力當然都係要記返一功啦~!!

至於o係我講晒我最近發生o既野之後,當然就由佢俾返一堆分析同埋意見我去諗一諗啦~!!
事關我最近發生o既事將會同未來o既改動有關係,所以我先需要事先同佢商討一下嘛~!!
畢竟我宜家返工之後同早前放緊假始終係有分別,同時一連串連帶性問題就會同時發生囉~!!

就住生活同埋感情等問題先後傾過晒,同時今轉亦再一次為佢本年度表現去傾下先啦~!!
雖然本年度已經過左o既時間唔算係太多,但佢自己都清楚知道自己表現暫時都只係一般~!!
再者就住呢一堆問題早前都已經講左一次,不過今次我地就更深入去諗諗解決o既可行性方向~!?

其實好多問題都唔係由佢引發起,但我同佢都開始留意到好多警號或者問題已陸續出現喇~?!
正正咁樣佢都需要面對同埋解決呢一切問題,否則之後可能會引發更多唔同o既問題出現呀~?!

佢的確係有因為呢堆問題而唔開心,但同時佢又知道自己角色上需要為呢堆問題而負責~?!
所以我連埋今次件事先一炮過同佢商討一下,而佢亦已經承諾左會諗下有乜更好o既解決方法~?!