2015-03-22 10:45:38Ethan~

21/3/2015


一個成功o既大型聚會的確需要好多人去付出,因為過程中真係需要好多人幫忙同合作~!!
用左短短兩個月左右o既時間就要完成一個show,講返起真係唔係一件容易o既事情呀~!!

所以一班台前幕後o既工作人員今日都好努力,因為大家有住同一目標就係要good show~!!
事關今日就係Fred一年一度o既大型歌迷會聚會,亦都因為呢個原因我早前就被叫左去幫手~!!

我都知道自己得到o既比好多人都要快,因為我係極少數o既男丁之餘亦得到大家o既喜愛啦~!!
因此我好早就已經開始參與唔同工作崗位,至於今次當然亦係我入會後首次參與o既大型聚會啦~!!
諗返起今日所有發生過o既事都真係覺得好難忘呀,畢竟全日下午大家雖則好忙但都好開心呀~!!

一早就要由屋企出發去到APM會合Fiona同埋琪琪,而佢地兩位早就到左呢到食緊早餐添喇~!!
我仲知道今次一班負責o既搞手真係連休息時間都冇,所以佢地o既功勞都真係值得我地欣賞嚕~!!
至於日前開會之時就已經知道自己除左會幫手做幕後之外,今次仲會繼續幫手做埋幕前工作啦~!!

至於今日成個過程就好似覺得自己做緊TVB咁,同時亦覺得呢日應該係會忙過自己搞結婚啦~!!
但經過一大班人一齊合作令整個活動順利完成,大家除左覺得鬆左口氣之餘亦好有滿足感呀~!!

而我今日負責o既野都有唔少,所以我同Fiona及琪琪一早到會場後就要開始幫手做準備啦~!!
直到個show開始當然就繼續要去忙自己o既野,所以我地成班人可以話連休息時間都唔多嚕~!!
加上我自己今日亦都近距離見到Fred幾次之外仲有機會講兩句,及後佢仲同我地影埋大合照添~!!

今日得到o既一切的確夠我開心同埋感恩,畢竟我一開始根本就冇諗過自己會得到咁多野呀~!!
至於今日完左show之後就一聚人去左晚飯,佢地話今日大家辛苦左咁耐係應該好好慰勞一下~!!
同時由於阿Fred話左稍後時間會請大家食飯,所以呢個重點話題就梗係成為焦點題目去傾啦~!!