2015-03-19 11:35:44Ethan~

19/3/2015


再一次要出去同一班fans會面,而今次同場之中除左一眾熟人之外就仲有新朋友啦~!!
至於點解我會出現是次場合就要講返日前喇,事因早前琪琪想我gathering當日幫手做嘛~!!

眾新人之中我都算上位上得最快啦,畢竟好多私人眾會或幕後工作都有我份一齊玩嘛~?!
至於今晚就約左出左去北角到打邊爐開會,事因21/3/2015就係Fred個fans gathering喇~!!

而我就照同平時一樣先去左元朗會合埋琪琪先,因為我等埋佢收工之後就一齊搭車出去嘛~!!
去程時間大家都仲有講有笑啦,不過佢最近至到佢下星期去旅行前都應該未有時間休息呀~!?

由於最近歌迷會呢邊都已經有好多活動或事宜要處理,加上gathering咁大單野就更加有排忙~?!
所以佢地一班工作人員都已經忙左一輪,希望完埋呢個gathering之後可以好好抖返下先啦~!!

今轉一行十一人之中又係得我一個男仔,幸好今次出席o既人絕大部份都係我已經熟晒架喇~?!
而o係成個meeting期間當然大家都係有講有笑啦,所以氣氛都真係好好同埋好開心o既~?!
不過就因為我o既身份比較特別,所以每次同埋契氏家族一齊o既時候都難免被大家玩下嚕~?!

由於是次fansclub gathering好快就到,而且我地仲有好多野仲要夾下同埋傾下安排啦~!!
但由於打邊爐時間呢到都仲未能夠交代晒所有野,所以佢地就決定加多場糖水位去繼續傾~!!

當絕大部份o既野都傾到咁上下之時,我地咪決定散水同埋夾好晒當日早上仲要早到做預備~?!
至於回程期間當然大家都仲好玩得同埋好好笑,不過琪琪就好似唔多精神夾且唔太開心咁款~?!