2015-03-14 12:53:35Ethan~

14/3/2015


今晚個期原本係約左阿仔做meeting啦,所以今日原先係冇約任何人出去啦~!!
下午o係屋企到打算做下自己野兼休息下,突然琪琪就打o黎同我講話今晚有飛多~!?

其實呢個show我之前都有send email去抽飛,但最終都知道自己同圍內人唔中啦~!!
既然我識o既圈中人都抽唔中就算數啦,加上我對呢D野都比較平常心去面對o既~!!
所以我最終就搞到要好趕急咁出去會合琪琪,而且我仲要通知阿仔今日個期要改動呀~!!

由於琪琪打o黎同我講會合埋佢先出去,加上佢又想我事前搵左Fiona拎左堆電芯先~?!
所以我隨即就打俾Fiona諗住睇下點安排,點知最終Carmen同Fiona都未能及時聯絡到~!!
及後我就去左萬寧買左盒維他命沖劑俾琪琪啦,事因我知道佢呢幾日都有少少唔舒服嘛~!!

至於我地就約左4:15pm去到天水圍西鐵站會合,及後咪要一齊起程過去目的地先囉~!!
同時o係去程時間就梗係分別收到Carmen及Fiona搵我地,事因我地要夾返拎電芯問題~?!
而Fiona最後就要趕出o黎美孚同我地做交收,因為佢今晚唔會入去TVB到睇show嘛~!!
交收完左之後當然就要去買返少少野食先啦,畢竟我地今晚係唔會有正式晚飯時間o架~!!

另一方面...
由於我今晚同阿仔做meeting個期需要變更關係,咁樣我地就要即刻傾傾點處理先啦~?!
加上佢今晚又咁o岩o係香港喎,所以我就特意叫佢今晚入去TVB到車我返去屋企啦~!?

由於佢從來都未去過TVB兼唔係好熟路,所以我同佢事前都做定堆功課先就比較穩陣~?!
我盡量將我認識o既路線同行法教左佢,至於佢自己都同時要諗下點樣set落個GPS到啦~?!

至於去程方面當然同琪琪都傾左唔少野啦,而我同佢之間o既問題其實圈中人亦知情啦~?!
所以佢今日肯打o黎約埋我去都已經夠晒意外,我地今轉主要都係談及到感情與關係等事宜~!!

其實關於到我同佢之間o既事宜,早前我都已經先後搵左唔少人問過意見同埋處理方法啦~?!
加上我地今日談及到o既問題都比較敏感,所以我自己都覺得佢係知道有野兼唔抗拒嚕~!?
好多人都認為我地需要再進一步了解先好開始,加上我地現階段就好似做緊測試咁樣囉~!?

已經一次又一次咁玩測試對方反應,加上又特登傾到D好深入o既問題去睇下對方諗法~?!
雖然我宜家都未好肯定佢係咪有意思,不過我自己為左安全起見就選擇唔亂行動住囉~!!

而且下星期六又係歌迷會gathering關係,所以就算我近期唔出活動都唔會有咩問題啦~?!
但係琪琪今日就同我講左佢原先都唔會去今晚個show,但最終點解去就始終冇正面答我~?!

至於散場之後o既回程方面,阿仔就提早左o黎到TVB外面到等我出o黎準備接我走啦~!!
當然我事前都已經同琪琪講左有人o黎車我走,所以我就叫佢跟埋我車一齊返入o黎啦~!!

由於今晚個show完場之後就可以即散,而幾位工作人員睇晒班Fans散晒後就可以走~?!
咁樣我同琪琪就梗係照原定計劃走人啦,同時Carmen知道我有車o黎就梗係跟埋我地~?!
其實我都開始睇得出佢地同Christine關係有D唔同左,但係我就梗係唔會講太多野住啦~!!

由於今晚我地有車o既關係,加上阿Fred又係自己開車離場o既關係就出現左個好笑場面呀~?!
事因我地要先出返去東九龍而大致上都會同路走,但係我地兩部車就多次平排o係一齊喎~?!
再者佢地又唔可以俾阿Fred見到,所以呢個勁好笑o既場面就搞到我地大家都笑到收唔到聲~!!

先後送晒佢地兩位返去屋企之後,當然就到我地兩仔爺正式抽個時間去傾返下自己野先啦~!!
畢竟稍後時間都未有期可以夾到,所以我地最後都決定去M記到食埋個宵夜兼傾下計啦~!!
我將最近期發生o既所有事都同阿仔交代晒,加埋今日o既突發野就更加要同佢講一講添喇~!!
一直好了解我o既阿仔當然全程冇出到任何意外,不過琪琪就對我地o既關係有D好奇嚕~?!