2015-02-22 16:41:09Ethan~

22/2/2015

今日大年初四就梗係繼續有拜年活動,而今轉同我拜年o既人就係阿仔同新抱仔啦~!!
而且今次亦係第一年我地一家三口一齊團年,所以呢次安排就交左俾阿仔負責去搞呀~!!

大家約左1:00pm去到三聖會合左先,及後我地就過去目的地到拎位飲返餐茶先啦~!!
可能由於今日都仲係假期o既關係囉,所以今日都仲係有好多人要排隊等位飲茶呀~!!

呢次會面主要都係以輕鬆開心為主打,首先講講就係大家最近生活上o既事宜先啦~!!
及後我地就轉為講下唔同o既笑話去令大家開心下,至於最後程點題目就係講我o既感情事~!!

雖然我早前都已經同阿仔交代左好多唔同o既事宜,但我當時仲未知道新抱仔已經知D啦~!!
今轉趁佢都在場就不如一次過講晒俾佢地知道,順便我又可以聽下佢地俾我o既意見嘛~!!
畢竟佢地年輕一輩o既睇法同處理可能又會有唔同,加上新抱仔又係女仔就更加知女仔諗咩~!!

聽過好多人o既意見之後都覺得係有野,但係我就始終覺得現階段好似想去與唔去之間咁~?!
我好怕一旦搞錯左D野就只會令大家尷尬,所以我到宜家聽晒咁多人意見之後都唔敢點郁~!!
佢地同其他人一樣都俾左好多分析同意見我,咁樣我就更加可以肯定對方一定係對我有好感~!!

同時今日我地亦都有談及到關於音樂會一事,畢竟我地宜家都係時候要著手去做籌備啦~!!
加上佢地兩位又係我o係家族上最親o既人,所以我最先就梗係同佢地夾左部份流程啦~!!
再者我又可以聽下佢地有咩元素或意見俾到我,不過我地初步都已經有共識想有咩方向嚕~!!

而o係完場之前當然就先影返張相留個念啦,而呢一輯相亦都應該會係我地首輯全家幅呀~!!
一向出席唔同場合或節目o既我都會有唔同造型,而今轉o既我應該會令新抱仔覺得有D唔同~!!