2015-02-21 11:12:50Ethan~

21/2/2015


今日係年初三所以唔使去拜年,而根據歷年習慣我就會同阿仔外出賀年啦~!!
不過今年就同往年有少少唔同左喇,事關佢今日只係會陪我去睇返場戲就完~!!

我地約左12:45pm出去新墟M記會合,及後佢就先食返少少野打左個底啦~!!
之後我就先同佢交代返最近o既事宜,畢竟當中好多內容都係唔可以俾外界知道~!!

而今年我地就約埋去睇〝多啦A夢〞呀,事因今年呢套電影對我地o黎講都有共鳴啦~!!
可能我地都係睇住呢套卡通片成長,所以我地今年都會想揀呢套電影一齊去睇下囉~!!

至於最近已經發生左o既事都有唔少,無奈我同佢今次o既時間根本就唔夠用呀~!!
而我地只可以利用開場前兼o係佢食野之時,盡量同佢講左一部份要講o既野先啦~!!

早前叫佢幫我買雜誌o既任務雖已完成,但佢就竟然唔記得幫我睇睇內容係咪有Fred~!!
加埋早前我地亦已開始去傾既音樂會事宜都有講,畢竟要做就真係要開始去搞o架喇~!!

而今日仲未完成o既野稍後時間會搞埋佢,事因我同佢之後都仲會有兩場會見一見面~!!
同時我今次會面時間當中都講明左少少野,過完年之後我就會同佢講下佢最近表現問題~!!