2015-02-04 14:00:58Ethan~

4/2/2015


今日再度到期返醫院覆診見醫生,最終醫生都係認為我需要繼續放假~!!
所以搞掂晒醫院D野之後,我就先後同幾位同事傾過電話同交代下放假一事~!!

及後我就同左Phoebe出左去,事因我地原本都預計自己差唔多時間復工啦~!!
我地約左2:30pm出去市中心到會合,而佢早就已經揀好左想食咩下午茶添喇~!!

今轉會面主要先講下我今日見醫生一事,及後就講下佢日前見工一事o既經歷~!!
之後我地就轉為講下生活事宜,由於佢地兩公婆已經傾好數打算稍後時間就買樓~!!
所以佢地現階段就必須要以經濟為優先考慮,事因佢地遲下就要開始一齊供樓~!!

至於佢地早前曾經出現o既各問題方面,暫就好似叫做已經暫告一段落咁啦~!!
但Phoebe就認為件事唔似咁簡單就可以完,事因佢最近又發現Jacky唔太開心喎~!!

而o係我地食完野之後o既時間,當然就o係市中心到周圍行下葛睇下有咩買啦~!?
我就暫時未有計劃有咩想買住呀,至於佢行左一陣之後就已經又買左幾件新衫喇~!!

雖然宜家佢就仲未可以肯定到份工請唔請佢,但佢就話希望今次份工見唔成就算嚕~!!
我地就計劃如果真係開工成事就工作中度過,如果唔係就不如新年搵D野一齊玩下~!!