2015-02-01 12:46:49Ethan~

1/2/2015

今日再度有阿Fred活動要出去啦,而是次地點竟然就係屯門市中心囉~!!
所以我訓醒之後就先聯絡左班識o既人毛,及後就起程出去目的地到搵琪琪~!!

事因我最近幾次已經開始幫手做野,所以我都已經成為左半個工作人員喇~!!
由於今日時間上比較趕o既關係,所以我同琪琪都係做左初步工作後先去買野食~!!

及後連埋其他相熟o既朋友都到埋,我地就趁個活動未正式開始而先帶佢地去食野~!!
畢竟我地都擔心完左活動之後都可能好晏,所以我地都一致決定幫部份人買埋野食~!!

至於完左之後就當然又係去聚餐,但由於琪琪今晚要去飲所以今轉就要先行離開啦~!!
同時我同琪琪之間o既緋聞,估唔到今日竟然去晒所有呢班『契氏家族』成員到囉~!!
我起初都以為得Carmen同Fiona講,點知今日連阿Wing、Kathy同Christine都講~?!

雖然我早前已經同部份掛牌講過,所以今日中段就突然見到Phoebe同Jacky囉~!!
佢地兩個就因為今日訓到好晏先落o黎附近食下野,最終佢地咪見埋人兼傾左陣至散~!!

而今轉同幹事成員們聚餐之時,當然都有聽到唔少計劃同埋多項需要檢討o既事宜啦~!?
當多項議程傾到差唔少完場之後,我就帶晒佢地全部車去車站到逐一安排佢地上車囉~!!