2015-01-16 13:30:25Ethan~

16/1/2015

今晚出左去旺角同一位舊同事食晚飯,而是次主角就係日前都見左面o既Tina喇~!!
事因佢上次見到我o既時候已經話要搵我,所以我地當時咪即刻約左個期先囉~!!

至於今晚我地見面主要都全講生活事,事因佢最近對自己身邊o既改變有D困惑~?!
畢竟佢最近又升左職而令自己壓力大左,加上身邊朋友又好似有D變化咁啦~?!

一一咁同佢將唔同問題分析下先,我知道佢性格從前都係比較唔太用腦諗野啦~?!
而且佢又D唔太主動兼冇咩野講o既人,突然間好似要面對唔同改變就適應唔切嚕~?!

當然我都係用唔同例子令佢明白可以點處理,至於點樣做就要靠佢自己努力啦~!!
幸好佢宜家已經知道比其他人遲起步,所以佢就需要比人地付出更大努力去追囉~!!
我都好理解一下子要面對咁多壓力,對佢o黎講的確係需要時間去消化同調整自己~!!

另一方面...
今晚除左同Tina談及到佢生活及工作之外,另一個主角Phoebe都有搵過我幾次~!!
事因佢最近o既家事已經令佢煩到爆,每日都有唔同o既更新版本出現俾我聽到~!!
我明白佢可以做o既都已經做左,但係結果係點確係需要佢地兩公婆再去傾一傾先~!!