2015-01-10 14:15:39Ethan~

9/1/2015

曾經有一年試過入場睇叱吒就覺得好正,而今年第一個打頭陣o既活動同樣係頒獎禮呀~!!
不過今次轉睇o既係中文金曲頒獎禮,至於一同入場o既就係一班Fred Fans club成員啦~!!

雖然近呢幾個月我多左出現於唔同活動,不過我始終最熟o既都係班核心幹事成員呀~!!
由於今晚並唔係fans club飛o既關係,所以我地一大理fans都打到好散o係唔同地方坐呀~!!

起初我都以為得返自己一個坐,事因我身邊周圍o既人都唔確定係咪fans club成員喎~?!
加上我最熟o個班人又打散晒去坐,幸好最後都有個熟o既幹事成員Kathy過o黎同我坐咋~!!

出左數次活動後同佢基本上開始叫做熟左,所以宜家佢地一眾主力幹事都好接受到我呀~!!
加上我又係呢堆人之中少數o既男生力軍呢,咁樣o既情況下佢地肯定就更加唔會抗拒我嚕~!!

完場之後同上次一樣又係幫手執下野先,及後佢地又再次預埋我一齊去食宵夜吹下水啦~!!
對住呢班新認識o既朋友好似好多話題咁,但係我地主要都係圍住音樂同埋Fred做主要話題~!!