2014-12-31 11:12:13Ethan~

⊙◎2014◎⊙

2014年終於都要正式圓滿結束喇,而呢一年亦都的的確確發生左好多事情呀~!!
單單睇返今年所發生o既一連串事宜,都係不快o既事比值得快樂o既事為多囉~!!

本年度真係一個多事之秋,每每呢D狀況出現得多就會令自己有更大o既反省囉~?!
到底呢一年所經歷左o既事真係會令人成長,同時亦都令我有更多體會同埋感受~!!

年頭時間比起往年同樣時間竟然更為平淡,事因Phoebe一連幾個月都唔舒服嘛~!!
所以我地年初時間見面時間都係少左,至於年初比較多出現o既人相反於年底就少左~?!
至於阿仔就梗係由年頭帶到落o黎年尾都有出現,雖則次數方面同往年都係咁上下啦~!!

第一季時間主要都係以簡單見面為主,畢竟宜家都各有各忙而令我地少左聚埋喇~!!
加上近年一年比一年多問題發生,當中所涉及到o既人事或感情問題就係致命傷囉~!!

近年度好多朋友私下同我都可以話係較好關係,但將佢地擺埋同一場合似乎就好難喇~?!
加上佢地之間出現心病之後又再將心機擺晒落去拍拖,出席活動次數簡直就係少之又少~!!

今年年中時間再有唔少朋友加入結婚行列,雖然前後兩場婚宴我地都無參與其中啦~!?
不過我內心都希望佢地幸福美滿,始終成家立室之後就係人生另一個新o既階段嘛~!!
而除左有朋友成家立室之外,今年我身邊兩位重要人物亦先後向我宣佈搵到對象拍拖啦~!!

面對感情問題好多人都有唔同o既處理方法,今年我相對就少左接呢D個案去處理嘛~?!
事因我近年都開始想過返D平淡o既生活,加上今年自己都唔係太在狀態兼且經常病呀~!!
面對好多離離合合當然有唔開心啦,但我地總要學識放低失意同埋繼續向前行落去嚕~!!

至於首三個月時間主要都係得一次活動,事因屈姐同埋屈妹今年終於都畢業於社工系~!!
而第二季時間當然就係有Phoebe生日飯局,畢竟呢個聚會都可以話係近年主打節目之一嚕~!!
往年好多人o既生日或者都會有飯局約埋玩下,不過今年呢類約會都已經減到得返一兩個~!!

新舊交替當然亦都係每年會出現o既現象,至於今年Issac就係年度比較有心o既新人啦~!!
近年尾時間再度有新人出場兼且帶o黎一個新關係,雖然呢個新人唔會計入今年o既新人裡面~!?
不過隨住新抱仔o既出現就將會有一連串o既野改變,幸好佢登場之後都獲得大家讚許啦~!!

回望返今年自己的確好多野都唔太順利,身體方面竟然先後出現左兩次好麻煩o既問題囉~!!
頭一次已經搞到自己停工近兩星期,估唔到年底竟然整多單入院兼且仲要停工兩個月o既意外~!!
而我慶幸o既係一直都有唔少關心自己o既人,無論係朋友定同事o係呢兩轉都俾左好多支持我~!!

至於今年自己生日方面就比較簡單啦,今年真係已經唔似以前咁會大搞聚會圍埋一齊玩喇~!!
反而好多朋友都會私下約我出去食飯慶祝下,或者咁樣仲可以俾我睇到邊D朋友至係有心人嚕~!!

今年先後去左兩次迪士尼玩,而今年令我覺得最開心o既時間反而就係自己生日附近幾日咋~!!
可能係因為身邊重要o既人都有陪住自己過,而且我又可以趁呢D時間真正放空自己去靜下啦~!!
當然阿仔o既生日同樣係玩高級享受為目標啦,不過今年佢o既生日竟然o係八號風球下度過呀~!!

另一方面...
今年自己都突然起左好大變化同做左好多新嘗試,事因自上年喜歡左阿Fred之後就有左改變囉~?!
以前我從來唔會做o既野都已經於本年做過,或者呢個人o既出現可以令到我搵到一種唔同o既快樂~!!

至於演唱會方面就一向都係喜好啦,事因年尾時間我就已經先後睇左兩個唔同歌手o既演唱會啦~!!
第一個就梗係先睇Fred成為歌手後首個演唱會,至於另外一個就係冇原定計劃會睇o既Sammi喇~!!

放眼世界會令人學會珍惜生命,本年度自己本身都冇咩特別計劃話一定要o係2014年裡面完成~!!
而今年近年底時間終於都去左一轉韓國旅行,當然是次一同出發去o既人都係以往咁o既組合啦~!!

另外...
今年原本都有打算為自己開一個音樂會o既計劃,無奈因為身體問題而未能趕及完成呢個心願~!!
始終o係今年都見到咁多事情發生o既時候,我先突然好想趁自己仲有時間就為自己圓左個夢想嚕~!!

今年先後經歷左好多大起大落之後,或者真係令到我自己對於身邊人o既睇法都唔同左好多呀~!!
以往自己都覺得自己係比較有要求o既人囉,但係今年我自己對於好多身邊o既事反而都放輕左~!!

而呢年『愛人』就真係有一個好大o既改變,或者都係因為有左經歷而令佢對自己有所反思啦~!?
當你經歷過生死或者面對過摰親離開之後,相信大家都一定學到把握現在同埋珍惜身邊人嚕~!!
今年各大大小小慶祝活動亦都相繼落幕喇,期待2015年來臨之後大家都可以過得更好更快樂啦~!!


2014年度十大熱播歌曲

01.鄭俊弘-無名氏(417)
02.鄭俊弘-熊貓(409)
03.鄭俊弘-投降吧(397)
04.鄭俊弘-我就是我(385)
05.許廷鏗-護航(137)
06.許廷鏗-福氣(111)
07.楊千嬅-好不容易遇見愛(108)
08.張敬軒-青春常駐(102)
09.古巨基-致少年時代(85)
10.林奕匡-高山低谷(77)