2014-12-26 10:50:09Ethan~

26/12/2014

數下手指都已經好耐冇搞大型聚會,而今日趁住Boxing Day就搞返次聚會啦~!!
畢竟最近大家都心情唔太好,或者搞返個活動俾大家玩下可以沖一沖令大家開心D呢~!!

今次活動其實都係o係好匆忙情況下搞,不過大家好快手都已經答實左話會出席啦~!!
而是次去食咩同埋地點方面就由司欣負責搞,而我只係負責統籌各位出席是次活動嚕~!!

最後決定左今晚會出去荃灣到食韓燒,而今次活動亦係自2012年後唯一一次齊晒各高層~!!
隨住大家都要為生活同工作而忙碌之後,我地近年都已經大減左唔少活動o既數目o架喇~!!
難得今次大家都可以抽空出現玩下,反而我就覺得大家都應該要好好珍惜呢D機會喇~!!

是次活動出席o既人有我、司欣、Eddie、Jacky、Phoebe、屈姐、世俊、子瑜及Ken呀~!!
一行九人首先就梗係約好左出去荃灣會合啦,而我同世俊、屈姐及子瑜就先行買左盒朱古力~!!
起初子瑜話今日始終都係聖誕節喎,所以佢自己都好想買D野俾大家食下兼當係搞下氣氛啦~!!

至於司欣今次同樣為大家帶o黎禮物,至於今晚全程氣氛都不及以前玩得咁開心同埋咁放喇~!!
主要原因除左呢期個個都忙到不得了之外,當中所涉及到o既人事問題都總會有些少影響嚕~!!

今次見到Eddie同埋子瑜,我就梗係把握時間同埋機會好好咁同佢地傾下計同講下近況啦~!!
至於Phoebe同Jacky今晚感覺古怪就人人都睇得出,而我當然亦不忘有同Jacky講下野啦~!!
我好明白佢地兩個現階段o既情況,所以中途Phoebe又曾經一度捉左我出去同佢傾左陣計囉~!!

而o係完左晚飯之後,我同埋司欣原本就計劃約下Phoebe連埋佢地兩個另一半有下半場啦~!!
事因我地五個都好耐冇聚埋一齊笑下,而且我地又起初唔想太多人先打算私下再搞呢場啦~?!
點知最終就變左個七人行返屯門糖水加落酒吧飲野,而呢轉行程計劃反而就變左由Jacky提出~?!

最初大家見到佢有呢個提議都唔識俾反應,同時間大家又唔多想屈姐跟埋我地去下半場喎~?!
所以中間就住我地唔同o既計劃就有唔同應變方式,最終子瑜同屈姐都係冇同埋我地去啦~!!

其實呢段時間好多家族成員都出現問題,但係Jacky同Phoebe呢對o既問題就最為嚴重囉~?!
有見及此就令到大家都甚為關心同埋擔心,於是下半場開始之後就分頭有玩同埋傾心事啦~!!
難得佢地兩公婆都肯出聲同我地講,咁樣大家就希望趁今次會面可以盡量幫佢地舒緩下情緒啦~!!

雖然下半場我同世俊最後都有早走,但我同司欣都夾好左有咩就之後會再聯絡同埋再作商討~?!
而司欣o既問題今晚亦抽左少少時間聽過下,加埋世俊o既問題我再於稍後時間慢慢了解及跟進~!!