2014-11-23 10:23:06Ethan~

23/11/2014

今日約左屈姐一齊出去西貢行下,事關我地兩個都唔喜歡去市區同人迫啦~!!
至於我地呢個二人組合已經好耐冇咁試過,所以今日一講返起都笑左一餐呀~!!

以前我地間唔中都會定下期一齊出街,但係近年真係好難夾到期而已經冇點試過~?!
今日行程原本打算先去大埔到換左Fred簽唱會證先,無奈時間太趕而最終冇去到啦~!!

所以我地都好直接就先出旺角食野,及後先再去搭小巴入目的地到行下周埋食下野啦~!!
或者我地好耐輀輣一齊出外行下o既關係,所以我地今轉都係會以輕鬆同冇目的為主打~!!

行下海邊去睇下人地o係到放風箏,然後又四周圍去睇下有咩買或者有咩好食就試下啦~!!
最終我地都係輕輕鬆鬆咁行左一轉兼欣賞下d風景,之後佢就話想去食返個甜品囉~!!

食完甜品之後都接近下段完成,所以我地就選擇先出返去沙田市中心到行多一陣先啦~!!
最終我就o係呢到買到對新波鞋同頂帽,而呢兩樣野亦都係咁o岩俾我睇中左先決定買嚕~?!

而今日行程中o既話題方面,除左有談及到近年各掛牌成員及我地生活o既問題之外...
仲有當然就係回顧返唔少以前,同埋我地都有就住生活同埋工作等事宜去講下兼反思呀~!!