2014-11-09 17:48:39Ethan~

9/11/2014


早前已經話左想約埋一齊去食日本野,但係我地一直都未能夾到個快期而拖至今日啦~!!
加上尋日我睇睇下show期間又得知一件不快事發生左,所以今晚就更加肯定要出一出去見面~!!

由於呢件事涉及佢地兩公婆之間o既問題,所以我都只可以用理性方法同Phoebe傾一傾咋~!!
當然之後要點樣處理同埋會否有進一步改變,我就梗係理唔到咁多兼要交返俾佢地自行決定啦~!!

正正就係因為呢件事發生左之後,當中亦涉及於事件之中o既主角之一肥豆當然都被受牽連啦~!!
加上佢於明年個結婚又搵左我做司儀,所以我今次都需要好小心處理佢地之間牽涉o既問題呀~!!

至於今晚就約左7:30pm過去友愛會合,事因我地早前o係呢到間日本野到食野儲左分嘛~?!
所以今轉就趁堆分仲未到期之前就打算用左佢,咁當然我地呢個一人行組合就梗係好正常啦~!!

不過就係因為件事仲未正式解到o既問題,所以佢地最初俾我o既感覺同埋氣氛都好難搞呀~?!
幸好我對於呢D場面都唔太怯而且叫做有手法處理,所以我先私下同Phoebe講叫佢算數啦~?!

今轉見面大家主要提到件事有幾麻煩之外,我地都要談及返近日生活同埋部份掛牌o既事宜啦~?!
而Phoebe突然就話好想約返轉唱K關係,所以我地就夾埋試下約司欣同埋Eddie佢地一齊去啦~?!
無奈司欣都仍然係keep住玩唔應機呢個做法,不過呢個咁o既玩法係遲早都會出事或引起事端嚕~?!