2014-11-01 11:04:12Ethan~

1/11/2014


講到睇演唱會呢樣野自己就真係好喜歡,而且近年有自己喜歡o既歌手開show都會支持一下~!!
而今晚呢位歌手就係第一次開佢o既演唱會,而我亦係第一次覺得好緊張又同時覺得好期待呀~!!

睇過唔少演唱會o既我理應唔會好緊張,但對於阿Fred首個個唱反而就有呢種好特別o既感覺~!!
而原定今晚陪我一同去睇呢次演唱會o既Phoebe及Jacky因有事,就換成為阿仔同埋世俊兩個呀~!!
佢地兩個其實都好耐都冇試過同埋出活動喇,而且佢地就更加未試過同我一齊去睇演唱會添啦~!!

由於佢地兩位都係比較後生o既一批掛牌,所以我會覺得改為選擇佢地陪我去係比較適合囉~!!
而呢次演唱會俾我睇到o既唔單止係一般會睇到o既野,而係佢俾我感受到o既係一份真誠及感動~!!
過往睇親演唱會只會諗主角會今次咩唱歌,但係佢俾我o既感覺就係覺得自己去左參加聚會咁嚕~!!
加上以前睇演唱會都只係聽到技巧同共嗚,而今次最唔同就係俾我聽到經歷同故事兼令到我喊添~!!

而今日行程安排方面,阿仔就於放工後約4:50pm過o黎會合埋我先再一齊搭車出去九龍灣啦~!!
至於世俊就自行於收到後約左6:30pm去到目的地會合,事因我地仲要事先食埋野至再入場嘛~!!

原先我就計劃去到會場買隻親筆簽名CD啦,但點知去到會場竟然出現一個已經買晒o既現象嚕~?!
所以世俊同埋阿仔都覺得阿Fred人氣同埋市場都好勁,事因近年我地都未見過一個歌手可以咁堅~!!

其實今晚整體表演都非常之好睇,而且佢絕大部份o既歌同埋感覺都可以令到觀眾好投入同感動~!!
再者比較返之前睇過o既Alfred演唱會,對比之下我(地)就更加覺得阿Fred實力方面係更勝一籌~!!

至於今日另一重點當然就係傾下阿仔最近o既事,畢竟佢呢期都因為感情同埋家庭等事宜而苦惱呀~!!
就住多方面o既問題已經先後俾左意見同方向佢,同時我早前亦都問左唔少其他家族成員o既意見啦~?!
畢竟佢地o既經驗同埋睇法都係一個幾好o既分析,所以經我歸納之後就於今日俾左個總結意見佢嚕~!!