2014-09-10 23:46:54Ethan~

10/9/2014

今晚再度出去同朋友傾下計,而呢位掛牌亦都已經一段時間冇點見面喇~!!
對上一次見佢應該都係我生日附近,而今次就只有大妹自己同我一齊食下飯~!!

以前我地都好興耐唔耐就見下面,但佢拍拖之後大家就真係冇咩機會見呀~!!
事因佢自己本身都愛情大過天嘛,不過今次會面我就感覺到佢好似多左份成熟喎~?!
以前我都唔覺得佢有考慮將來o既事,但係今次反而就聽到佢講好多外在因素喎~?!

可能好似佢自己所講係因為經歷卦,而且佢身邊o既朋友亦都陸續開始結婚添啦~!!
所以佢突然間就覺得自己係時候要考慮未來,而且呢個男仔到底又係咪自己要o既人~?!
是次會面都係揀左去市中心到食晚飯,而重點當然就係擺o係做訪問同傾心事等環節~!!

至於o係今次會面過程當中,阿妹仲特意買左份小禮物送俾我兼當係哄下我開心啦~!!
畢竟大家都知道我最近期o既生活非常唔開心,所以佢都想藉住今次見面開解下我啦~!!