2014-08-31 10:38:51Ethan~

31/8/2014


又係一段時間冇點聚過頭o既我地兩仔爺,阿仔就特登今日抽左個時間o黎陪下我啦~!!
由於日前去左睇音樂會覺得唔錯兼有好多新睇法及感覺,所以今日就有好多野同佢分享下~!!

近日成為左我新歡o既阿Fred今日於荃新天地有表演,加上我又要出去呢到交返演唱會費用~!!
最後我地就決定一齊出去行下兼睇埋個show,而且重點就係等我地可以見面食飯兼傾下計~!!

約左11:45am去兆康西鐵站會合左先,及後就一齊搭車出去兼打算先去交左演唱會費啦~?!
之後見時間仲早就打算行返陣睇下d波鞋啦,點知呢個場可能太細o既關係而搞到冇咩款睇~!?

是次會面除左交代返最近發生o既事宜之外,重點就係先交代埋下一個月需要處理o既事宜啦~!!
畢竟佢o既生日都需要事先夾一夾個期,等我之後再做個簡單計劃同佢慶一慶祝生日就算喇~!!
原本我係打算同佢搞個好少少o既生日飯會,不過宜家o係時間上就未必好似以前咁好夾囉~!!

至於佢近期好似o係感情事方面又有新轉機,雖然日前佢都已經透過Wtsapp同我提過下啦~?!
但係趁住今日同佢會面o既時間裡面都會講到啦,而我亦有就住未來數月o既計劃同佢講到啦~!!

下個月除左係佢生日之外就仲有Jacky都係,同時家族方面或者會趁年尾時間搞返下聚會啦~?!
至於我早前已經提到關於自己o既音樂會一事,今次就再一次同佢談及到兼落實左部份諗法嚕~!!

加上我下個月就會去一年一度o既旅行,所以我都趁住今日時間同佢講埋兼問佢借行李箱呀~!!
今年時間我同佢都面對左好多唔同變數,而且呢一堆變數亦都係我同佢覺得好負面o既改變嚕~!!

至於十一月阿Fred個演唱會方面就冇佢喇,事因今次陪我去睇o既人早已換定左係Phoebe佢地~!!
所以佢知道今日有Show兼且我最近比較喜歡阿Fred關係之下,佢最終都陪左我去睇左一轉呀~!!
現場氣氛同埋感覺當然都好正啦,因為商場內做show個位絕對大部份人都係Fred堆歌迷嘛~!!

明天我地又要面對新o既挑戰同難題,加上最近好多身邊o既人都因為份工而先後做左唔同決定~!!
我亦有趁機同佢呻下之餘都有談及到呢一堆事宜,或者我同佢都好希望俾個時間自己好好抖下~!!