2014-08-30 13:08:36Ethan~

30/8/2014

近日為左Fred演唱會一事都好忙,事因除左要忙於買飛之外又要忙於交費~!!
但由於佢呢轉需要開支票交錢o既關係,所以我就要搵下Raymond幫下手喇~!!

我同佢都真係有段時間冇見過面,而對上一次會面都應該係今年頭o既事喇~!!
至於今日我地就約左出去旺角到一聚,加上佢同我都需要出去呢到買野同拎野~!!

早前阿仔就幫我買左兩部巴士模型,所以我就要趁今日出去始創到拎返兩部野啦~!!
不過呢兩部車都真係非常之難揀呀,而我都心知揀車需要時間而預先叫左佢去呢到等~?!

搞到一大輪之後就先去附近行返陣,因為我最近都已經好少出街睇野或者買野呀~!!
所以我趁今日出開o黎旺角咪行下兼睇下新波鞋啦,最終因為太貴而令我暫時卻步啦~!!

再者趁今次會面兼食飯o既時間,我地都有談及到最近o既生活事同埋工作上o既事啦~!!
自佢轉左新工之後都係長期比較忙,加上我近呢幾個月生活上都出現左唔少變化呢~?!

最近我地掛牌方面都已經少左好多活動,所以佢都有問及到有關方面o既事情啦~?!
不過我呢到好多活動都係圍繞住Fred有關,咁即係話我呢排同玩自閉係冇咩大分別呀~!!

另一方面...
今晚Phoebe都有透過Wtsapp搵我啦,畢竟我地都已經有一段短時間冇點聚過下啦~?!
但由於呢排大家都各有各生活,而且圍內班人又未有咩活動搞而可以令大家圍埋玩下~?!
所以我地最快都應該於下個月先再有聚會,事因下個月都有幾個主打成員陸續生日嘛~!!