2014-08-11 18:50:57Ethan~

10/8/2014

尋晚先同屈姐落街傾完計啦,事因佢地好多人都知道我呢期唔開心嘛~!!
所以佢都想趁自己有時間就向我了解下,同時又想開解下我兼一齊度下點做~!?

至於今日就再度同Phoebe佢地會面,至於原因方面就同尋晚見屈姐相同啦~!!
原定今日就話出去行下街或者搵野玩下o既,不過最後我地就只係選擇左吹水~!!

由於佢地兩個起身之時都已經係下午,所以首轉就先上左佢地屋企到傾下計先~!!
及後我地都分別講下自己近排o既事宜,因為我地兩個最近都係同樣受返工困擾~!!

不過佢就有Jacky幫佢俾代通知金,所以明天就可以即時離任兼計劃之後創業一事~!!
今次聽到佢地提到話稍後想試下搞手工藝班,所以辭工後佢就會做返自己野先嚕~!!

今轉見到佢地都有講下最近唔開心o既事,加埋Jacky又會教下我點用賤招應付呢~!!
到左夜晚時間當然就係齊齊晚飯啦,而晚飯後再傾多陣計之後就正式完結今日會面~!!

至於稍後o既各個活動就仲o係計劃階段,畢竟之後好多時候都唔能夠齊人去一齊玩~?!
而提到我早前計劃話想搞個音樂會一事方面,身邊多位掛牌成員都表示支持我咁做~!!