2014-08-05 18:02:34Ethan~

5/8/2014


今日下午時間返工中途收到Phoebe來電,原來佢想我今晚陪佢食晚飯兼搵我傾下計呀~!?
事因佢早前已經為左佢份工一直係咁煩應唔應該繼續做落去,點知今晚晚飯途中就有左答案~!!

其實呢段時間內都有唔少朋友為左份工而煩,當然我自己最近都有受同樣o既問題困擾啦~?!
不過Phoebe早前都有就住呢方面問題同Jacky傾過,而且佢地之間亦都已經達成左共識啦~!!

佢地都一致覺得如果決定離任係解決方法就去做,但係大前題當然就係自己將來唔好後悔啦~!!
至於今晚我地原本就打算落新墟食野,但行到V City期間佢又心郁郁話想改上去食燒烤喎~?!
去到V City期間就先行去拎飛睇下要等幾耐兼行左個圈,最後佢又話不如轉戰市中心到食放題~!!

由於今晚只係得我地兩個o既關係,所以全程我地都係以近期o既事及部份之後計劃為主打啦~!!
事因佢今晚晚飯期間收到一個msg之後就決定辭職,主因就係因為佢已經頂唔順佢公司o既制度~!!
人在江湖、身不由已呢個道理相信我同佢都明白,加上我同佢o係公司都唔係好想做衰人呢~?!
所以我地大家都係以做好本份為首要要求,無奈只係公司有人係都要同自己過唔去先迫住出手~?!

好多野都已經唔係自己可以控制得到,所以我地都知道頂唔順就只好選擇離場去轉換下環境啦~!!
加上婚後o既佢又已經唔似以前咁係事業型女性,再者佢又計劃左稍後時間想有小朋友添呢~?!
一連串計劃或者叫做有左方向o既情況下,咁樣就更加令佢o既去意變得更加肯定同埋堅持嚕~!!

隨左講到近日生活同埋工作方面之外,我地同時都有提到身邊朋友、健康同埋夢想等話題啦~?!
隨住時間o既流逝會更加知道邊d人對自己重要,同時亦都會更甚肯定身邊有咩知心朋友呀~?!
人會因為唔同環境或人物轉變而去改變,所以時間越耐就更加知道邊d人係可以長留至永遠嚕~!!

當我地講到夢想一事o既時候,我就提到自己好想為自己真正咁搞一個屬於自己o既音樂會呀~!!
雖然我唔係一個真真正正o既歌手或藝人,但係我好想趁自己仲有力氣o既時候去完成呢個願望~!!
或者我自己都好想透過音樂去同身邊人分享唔同o既感受,不過現階段一切都只係一個夢想嚕~!!