2014-07-24 18:31:48Ethan~

23/7/2014


阿仔呢一晚就突然有返港o既安排,所以我地兩個都特登夾左個期先見一見啦~?!
畢竟佢現時o既行程就連佢自己都唔可以預計,所以及後o既安排同以前又會有唔同喇~!!

雖然我地以前都經歷過一次澳洲分隔,但今次我地又需要作個新安排同埋新適應呀~!!
由於我早前去書展當日就買左d野俾佢,所以我早前就叫左佢如果返o黎o既話就通知我~!!

而今晚我地就安排左較夜於建生M記會面,而是次主打當然就係先講下大家o既生活事先~!!
由於佢宜家o既生活並唔係佢自己所願咁,所以佢只好同自己講要學習去消化同面對嚕~!!

我當然可以理解佢o既心情同埋感受啦,因為返左上大陸生活同o係香港已經有分別~!?
加上兩地之間o既文化同各樣野都有唔同,而且佢亦都開始感受到同身邊人之間o既變化~!!
我今次都有問到佢覺唔覺得自己同身邊o既朋友有距離時,佢自己都心知係咩一回事啦~!!

就算好似我同佢o既關係咁親密都好,佢都知道分開兩地生活之後就會有一連串問題出現~?!
宜家佢除左覺得身心都好累之外,同時佢亦感覺到同身邊人o既話題比以前係大減左囉~!!
加上佢宜家咁o既情況亦都好難出席唔同o既活動,距離呢個問題就更加係一個考驗呀~!!

至於我就住唔同方面o既事都有同佢交代,而且我有同佢透露到稍後o既事宜及計劃啦~!!
而佢就表明話仲係好唔喜歡上面o既生活模式,再者佢暫時亦都唔考慮有太大改變啦~?!
畢竟佢o既心態始終都係親香港呢邊為主,而且佢又講到唔打算係上面識過批新朋友喇~!!

我地都心明好多考驗同問題會陸續發生,所以我就趁今次提醒佢記得要識抽離角色呀~?!
一旦連自己都被潛移默化一段長時間,最終佢咁多年努力得返o黎o既野就肯定會清袋嚕~!!