2014-07-20 10:54:05Ethan~

19/7/2014

今日下午出左旺角到拎返d因為續上網o既贈劵,及後我就約埋Phoebe佢地先啦~?!
事因佢地今晚打算去書展到行下兼買野,所以我就諗住同埋佢地一齊出去玩下啦~!!

約左5:00pm左右去到灣仔碼頭等,不過我地最初因為去左唔同o既入口而未能會合~?!
及後我地就即刻電聯對方確定左位置先,最終我地就決定入左會合之後先至會合埋喇~!!

呢次書展之行已經諗好晒有咩野想買,所以我地用o係呢到o既時間都唔算係太長啦~!!
我就買左本同阿Fred有關o既書,至於Phoebe就買左數本小說同埋小數手工藝o既野啦~!!

到我地行完晒書展之後就轉展旺角,事因佢地兩公婆都分別有事想落去呢到完成嘛~!!
由於Phoebe早前想買個日本出o既袋而冇貨,最終佢咪要落去信和到拎返d退款囉~!!
至於Jacky原本就諗住去Sony專門店到睇野,不過當我地去到之時間野就竟然收到舖嚕~!!

所以我地是次最後一站就係解決晚飯問題,而早於書展時間大家就已經諗好今晚去唱K啦~!!
起初我地都驚今日係星期六而搞到周圍都好爆,但點知我地去到創興呢間就即刻有位嚕~!!

今次唱得最多歌o既人當然就係我啦,而且今次亦係一個難得俾我當係練歌o既好機會啦~!!
至於佢地兩公婆中後段都分別唱左幾首,加上聽到Phoebe放膽唱之下其實都真係唔算差呀~?!
無奈佢次次出席有關音樂o既活動都唔放開自己,所以佢每次都係以聽人唱歌為主打囉~!!