2014-07-12 16:38:22Ethan~

12/7/2014

今晚繼續我o既年度生日飯局,至於今次會面主角就係Tina同Michelle啦~!!
點解我地呢個組合會咁樣出現,其實主要咪就係因為以前係同事所以識左嚕~!!

我地三個唔係經常都會見面,最多都只係間中o係wtsapp同大家吹返幾句啦~?!
不過佢地有咩特別事情或者唔開心o既話,多數佢地都會搵我呻下或問下意見嚕~?!

雖然我地之間o既話題唔算有太多,而且性格同埋生活習慣方面都幾唔同啦~?!
但係我地三個反而就有同一個愛好就係音樂,所以我地圍埋基本上都可以講音樂~!!

至於今晚圍埋主要就係講下近況先,畢竟我地三個都已經有一段時間冇咩會面~!!
加上今個月又係我同Michelle生日月,所以咪趁機搵個理由約出o黎見下傾下計~!!

今日除左談及到近日o既生活之外,當然就不忘講下從前o既人同埋過去o既事啦~!!
由於宜家大家都已經分開左做野,所以可以有共同空間o既話題就肯定比以前少左~!!

而且佢地兩個又唔算係開話題好叻o既人,所以我就變左係大家開話題o既領導喇~!!
圍埋主要都係想講下笑傾下計,所以今晚就揀左去食放題兼諗住可以快快手食到野~!!

事因Tina放工都已經要7:00pm喇,最終我地搞到要成7:30pm先可以會合到啦~!!
原本我地都已經book左某間放題餐廳食野,不過最終我地就去左兆萬到試下第二間~!!
最終竟然俾我地waik-in成功喎,當我地一上到去之時就話即刻有位可以入座喇~!!
傾下行下咁樣唔經唔覺就已經去左10:30pm啦,所以我地最後就決定今日正式散場~!!