2014-06-30 09:44:12Ethan~

29/6/2014


話咁快就已經過左半年時間兼就到自己生日,所以尋晚表哥就打o黎話約我今日一齊去唱K喎~?!
上年今日o既我地仲係一齊o係日本玩緊,至於今年就一齊約埋去灣仔到唱返個Happy Hour啦~!!

約左今日1:30pm去到灣仔CEO Neway會合,及後就連阿嫂個細佬都一同參與是次唱K活動呀~!!
呢個四人組合雖然都已經唔係第一次啦,不過次次最唱得兼會唱得最多歌o既人都係表哥囉~!!

大家圍埋主要都係唱下歌同埋吹下水先啦,及後我地咪開始傾下原定於下半年個旅行計劃囉~!?
雖然佢地幾個早前先飛左一轉去澳洲到玩兼參與婚宴,但下半年旅行計劃就先會有我份嘛~!!

今年度計劃左年底會去韓國一轉玩下,至於主因都係因為我未去過但佢地兩公婆又熟路啦~!!
而o係我地講到去旅行一事方面,表哥其實對日本仍然仲係好有興趣兼想計劃再去一次呀~!!

是次唱K活動去到4:30pm就完左,及後我地幾個就去銅鑼灣到行左一陣街兼睇下野先啦~!!
之後我就同埋表哥、表嫂一齊返佢地屋企,因為今晚o既晚飯將會係去佢地屋企到食嘛~!!

而今晚晚飯時間反而變成回憶過去,事因我地談及返當年兒時做過o既事同埋經歷呀~!!
唔經唔覺咁就已經三十年,但原來我地兩個一齊經歷左o既事都真係有唔少兼幾好笑嚕~!!