2014-04-20 22:43:22Ethan~

20/4/2014


自上次我地五個圍埋笑過不停之後,今日就再一次加埋世俊一齊圍埋o黎多一次聚會呀~!!
但係今日我地一班人圍埋其實係有目的,而最主要原因當然就係為Phoebe預祝生日啦~!!

由於主角話好耐冇出去食詔放題,而且佢早前又不停咁病搞到次次約左都要取消呀~?!
所以今轉o係我地大家確定左日期之後,姨丈就拿拿臨幫我地book定位呢日一齊出去食野喇~!!

尋晚已經先行同家姐及姐夫有過會面,而今日上段同左主角兩公婆出去時就提返尋晚o既事~!!
至於尋晚同屈姐及屈妹提到o既所有事宜,其實絕大部份都係我地五個人上次都已經傾過晒~!!
而有部份尋日講到部份關於佢地自己o既事宜,今轉就由家姐順手幫忙同阿姨佢地講下啦~!!

至於我同阿姨及姨丈又係下午約埋,大約2:30pm左右就先出去市中心會合食左下午茶先~!!
及後我地就搭961轉968起程出去銅鑼灣到行陣街,事關佢地兩公婆都有任務而需於去呢到做~!!
行街加上整野當然就係目的之一,不過另外一個重點目的就係我地都有買生日禮物俾主角啦~!!

另一方面...
今日佢地兩公婆仲通知左我,話姨丈原本o係愛琴o既舊居賣出兼將會搬至美樂o個邊到住啦~?!
所以稍後時間o既佢地可以又要忙於搬屋,至於安定好晒所有野之後就可以上去坐一坐喇~!!

今晚我地一行六人出去食放題之餘,當然大家仲有就住新o既事宜再一齊傾下同玩下啦~?!
呢轉大家除左有提及到生活上及工作上o既事宜外,重點又係談及到身邊o既掛牌人行為紀錄啦~!!

由於早前Tracy想約下阿姨食飯,但因為夾期方面出現左問題而搞到最後都係決定取消呀~!!
至於另一重點人物Private近期o既事就真係熱話,而且佢更加成為左各高層唔妥o既對象嚕~?!
所以我地現階段就決定左唔出席佢婚禮之外,當日我地又會再一次成班人圍埋出去食飯呀~!!

今晚食野o既時間相比上次係比較急,所以好多事宜都需要o係飯局時間之內講掂數就推行~!!
至於今晚大家都仍然係繼續笑唔停,不過由於部份人明而仲需要返工關係而令到飯局要早散~!!